ponedeljek, 2. marec 2015

Fashion graphite


Pravijo, da naj nebi mešali med sabo kožnih odtenkov in belih. Sama rada nasprotujem takšnim pravilo. Nosim bel suknjič asimetričnega kroja, ki ste ga do sedaj že dodobra spoznali, preprosto belo majico, prav tako must have kos vsake omare, kožno krilo z vtkanimi srebrnimi nitkami, ki je moje delo. 
Da sem poživila celotni styling sem okrog vratu ovila rdeč šal ter obula rdeče čevlje v visoko peto. Od svojega nakita nosim belo ovito zapestnico in prstan. 

























Da sem poživila celotni styling sem okrog vratu ovila rdeč šal ter obula rdeče čevlje v visoko peto. Od svojega nakita nosim belo ovito zapestnico in prstan.






















Ko sva se sprehaja s fotografom naletela na ravno sveže ustvarjene grafite. Zakaj ravno pri modrem ni potrebno spraševati, kajne?






Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Nakit, styling & model - Sara Savnik 
 Nohti - Petra Gregorič- Barok

Ni komentarjev:

Objavite komentar