sreda, 11. marec 2015

Moj jedilnik





Danes bi vam pobližje rada predstavila moj jedilnik, ker me vsi vključno z novinarji konstanto sprašujete kaj jem. Ubistvu nimam jedilnika :D Fant Mitja, ki se z zdravim načinom življenja, wellnessom in fitnesom ukvarja že več kot 2 leti. Mi je pred več kot 2 leti »jedilnik« prenovil in izboljšal a ob tem nič izločil, da bi se morala kakšni hrani odrekati.

 Pri takšnem načinu prehranjevanja mi je všeč, da se ničemur ne odrekam in jem vse. Diete, ki jih obljubljajo mediji ne učinkujejo na dolgi rok. Ste se kdaj vprašali zakaj ne? Odgovor je sila preprost. Ločevalne, beljakovinske diete, zelenjavne in sadne diete, jogurtove, dieta s citrusi in podobne diete niso zdrav in dolgoročen način prehranjevanja. Našemu telesu in zdravju  bi na dolgi rok nakopalo kup zdravstvenih težav.

 Najbolj znana dieta je ločevalna zato se bom bolje poglobila vanjo. Poznam kar nekaj oseb, ki so se posluževale takšnemu načinu izgubljanja odvečnih kilogramov. Nekatere so že izgubile kg a jih v 2-3 mesecih ponovno pridobile nazaj. Zakaj? 3 mesece se strogo držiš navodil nato pa preprosto kreneš po starih tirnicah. Kot 2. pomanjkljivost so tu določene skupine živil, ki jih vnašaš v telo. A pozor naše leto vsak dan potrebuje OH, beljakovine, minerale, vitamine, zdrave maščobe, vodo… naslednjič bom podrobneje razložila zakaj.


Da me ne boste razumeli napačno na več različnih načinov lahko pridemo do zdravega načina življenja. S prehrano Herbalife in klasično prehrano na zelo enostaven način popravimo nepravilno, neuravnoteženo prehranjevanje.  Tak način prehranjevanja v mojem življenju deluje zelo enostavno in priročno mojemu načinu življenja in delu. Ne odrekam se ničemur tudi manjšim sladkim ali slanim pregreham. Všeč mi je okus izdelkov, njihova praktičnost in velika izbira. Ne seštevam kalorije, imam več energije, lepše lase in kožo.




 Za  vsemi izdelki Herbalife stoji kup znanstvenikov, nutricionistov, zdravnikov ter celo Nobellov nagrajenec. Izdelki temeljijo na leta preučevanj kliničnih raziskav in testiranj, kar mi potrjuje in da vedeti, da v in na svoje telo vnesem le najboljše. Rezultati na več kot 60 000 000 zadovoljnih uporabnikov po celem svetu pa le  potrjuje odličnost Herbalife izdelkov.

Ker sem si dala pred 3 leti in pol priložnost, rezultate občutim tudi sama. Z veliko željo po boljših rezultatih in bolj zdravem načinu življenja želim pomagati tudi drugim. Ne glede na to ali želi izgubiti oseba 20 ali 5  kg, pridobiti mišično maso, imeti več energije, boljši imunski sistem, lepšo kožo ali biti bolj aktivna vsi ste dobrodošli.



Vsi članki so napisani na podlagi lastnih izkušenj in uporabe Herbalife proizvodov. Informacije dobljene na šolanjih, seminarjih & delavnicah, ki se jih udeležujemo.  Skupaj sestavim članke in oblikujem z mojim mentorjem, trenerjem, wellness coach-em in fantom Mitjem, ki se z uporabo prehrane Herbalife in zdravim načinom življenja ukvarja že več kot 10 let. Svoje znanje izpopolnjuje, širi in dela  tudi v Ameriki, Nemčiji in po novem v Italiji.


 
 
 VSAKO SREDO OB 18H V DVORANI ŠTURJE MIGAMOOOO . PRIDRUŽI SE NAM

Te zanima več? Piši nam zs. In hitro lajkaj stran!

VEČ INFO https://www.facebook.com/pages/GOOD-4-U-Ajdovščina/1466197933658751?ref=bookmarks
 
 
 For more information please contact us GOOD-4-U-Ajdovščina / 031 689 349 
 
 
Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Ni komentarjev:

Objavite komentar