ponedeljek, 16. marec 2015

Think positive!









Če bo cel mesec tak sem si rekla, ko sem 1.2 legla v posteljo. Prejela čudovito novičko, ki sem jo dodobra dojemala šele naslednji dan. Dva tedna nazaj sem se udeležila ene delavnice, na kateri smo očistili svoje čakre, preračunali rojstni datum in pomen številk, dotaknili pa smo se tudi financ, kako delamo, ravnamo z denarjem kakšen odnos imamo do njega ter zakon privlačnosti. Ja saj vem zagotovo si že kaj slišala o njem a tu sta dve možnosti prva, da zaviješ z očmi in druga, da kimaš in verjameš v to le realiziraš bolj ko ne nič. 

Priznam, da sem kar nekaj knjig prebrala na  to temo, nekaj nasvetov se vztrajno držala a logično, ko te doleti spet kakšna preizkušnja je povsem normalno, da preprosto delitamo vso pozitivo, ki jo premoremo. A resnici na ljubo to ni logično, ravno v danih situacijah in preizkušnjah moramo glavo naravnati na pozitivno.



 Tako sem delavnico zapustila z polno glavo nekih misli, občutij in manjših novih pozitivnih odločitvah.
Sprejela sem izziv na delavnici in 3 dni pozitivno razmišljala tudi v danih situacijah. In ja obrestovalo se je. Odločitev je padla brez kakšnih koli zavor, da odslej mislim v danih situacijah še toliko bolj pozitivno. Seveda se vsake toliko »zlomim« a v istem trenutku rečem: »Vse bo v redu-misli pozitivno! Think positive!« 



Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara

Ni komentarjev:

Objavite komentar