četrtek, 29. december 2016

1,2,3 trip


Pred božični čas je idealen za raziskovanje novih mest in uživati v prazničnem utripu mesta. Priznam ja grozno čudno me boste pogledali a letos še nisem uspela oditi v center Ljubljane in si ogledati vse lučke in občutiti praznični utrip mesta. Sem pe prejšnji teden uživala v utripih mest naših sosednjih evropskih držav kamor sva se odpravila z mojim Mitjem.




Praznično popotovanje se je začelo na Dunaju, kjer sva si ogledala dva največja trga, okušala sladke tradicionalne  Sacher torte in vroče čokolade za piko na i pa je praznično romantičnemu vzdušju naredil tudi sneg in počasi zasneževal najino raziskovanje mesta. Nadaljevala sva na Češko in sicer v Prago, katero sva obiskala že v septembru a se nisva mogla upreti še prazničnemu vzdušju in omamnemu vonju raznovrstnega sladkega peciva.. A tu se pot ne konča očarana nad Dunajem in Prago naju pot ponese v Nemčijo od tam pa še v Švico in Francijo natančneje v mesto Evian po katerem slovi tudi zelo znano ime vode. Čisto naključno nas je pot in prijazno gostoljubje našega prijatelja in domačina tega pravljičnega mesteca popeljala do zelo znanega izvira vode katero sem seveda morala poskusiti in povem vam veliko boljša je kot ta prodajnih polic. 





Kljub čarobnosti mest vemo, da december ni ravno moj najljubši praznik kot ambasadorka gluhih in naglušnih ter akcije Bodi zvezda ne meči petard tudi letos opozarjam na nespametno ravnanje in uporabo le teh. In kako je drugod?  Zelo mirno! Kar me je zelo pozitivno presenetilo. Temu res lahko rečem čar praznikov. V nobeni od prej naštetih držav v teh dneh nisem enkrat slišala nobenega poka! In nadvse si želim, da bi bilo tudi tukaj tako ne da poslušam poke že od 29. novembra. Žalostno in nadvse presenečena sem bila sploh nad Avstrijo saj vemo, da veliko Slovencev prav tja zahaja po megalomanske nakupe teh bedarij – petard! Se opravičujem, če sem malo zašla a morala sem se izkašljati. In hvala, ker ste mi prisluhnili. Torej sledi nekaj najlepših utrinkov iz najinega popotovanja. Vse dobro želim tudi vam.











Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar