sobota, 15. julij 2017

Domače CitroSivko pršilo proti klopom




Da klopi ne marajo citrusov verjetno že veste kaj pa, da niso navdušeni tudi nad vonji sivke?
Ko me je pred dnevi prijateljica pošpricala z takšno mešanico tik pred sprehodom sem samo vprašala kaj je to? Izdala mi je, da je za svojega malčka sama pripravila domače pršilo proti klopom iz sivke. Ola sem rekla to bo moj naslednji DIY. Ne prenesem lekarniških in ostalih kupljenih maž ker mi preprosto ogabno smrdijo klopov pa je letos res ogromno vsepovsod.


Torej vonj citrusov naravnost obožujem sivke tudi. Malo sem pobrskala po domačih receptih združila sveže dišave in eterična olja in nastal je domač CitroSivko pršilo proti klopom odganja pa tudi komarje!

Za CitroSivko potrebuješ:

Sivkino eterično olje
Limono
Limeta 1/2
Svežo meto
Par svežih cvetov sivke



Sama imam ogromno malih praznih stekleničk na pršilo v kateri je bil predhodno moj najljubši tonik. Stekleničke razkužim in posušim to je pa tudi vse saj je že predhodna vsebina bila naravna in neškodljiva.

Postopek je popolnoma preprost tako, da predno odhitiš na morje pripravi zase in svojo družino enga CitroSivkota ;)




V posodi zavri  250 - 300 ml vode in vanje položi na kolobarje narezano limono - lahko tudi grenivko, pomarančo  in sveže lističe mete, mešanico pokuhaj še kaki 2 minutki. Kot vidiš na sliki sem sama dodala sveže cvetove sivke. Pustimo, da se popolnoma tekočina ohladi. Sama sem jo pustila pri prvi pripravi še 6ur, da so se surovine namakale ni pa nujno. Nato jo precedimo nalijemo v razpršilke ter vsaki dozici kanemo 10-15 kapljic eteričnega olja sivke v mojem primeru v 50 ml embalažico. Sama sem pridelala 4 stekleničke po 50 ml.  


 Pršilo lahko nanašaš kar na kožo in oblačila. Nanos zadostuje 2 do 3 ure nato ga ponovno nanesi primeren pa je tudi za vaše živali. namesto sveže mete lahko uporabiš eterično olje poprove mete, evkaliptus ali limonsko travo.
Nekateri recepti dovoljujejo uporabo alkohola a sama se zanj nisem odločila, če se zanj namesto vode odločiš ti pršil ne nanašaj na kožo. Sama včasih popršim posteljnino in tako komarje odženem ponoči brez nepotrebnih kemikalij.

 Sama bom še malce okrasila embalažo, dodala trakec z napisom in to je to.



Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!


Sara







Ni komentarjev:

Objavite komentar