ponedeljek, 24. julij 2017

Sladki medvedki - dolgi lasje?


Velik bum in oh in sploh izdelek končno tudi na našem trgu. Kdo bi si mislil Sweet bear Hair so po dokaj hitrem postopku priromali tudi na naše tržišče. Hja kar lep čas je minilo odkar sem jih v test dobila tudi jaz. Na mojem instagram profilu sem kar 2x v svojem storyju opisala na hitro svojo trenutno izkušnjo s tem proizvodom, celo video sem posnela ob sami prejeti pošiljki - kdaj bo ta video objavljen kdo ve niti jaz!
 Sledi moja izkušnja, rezultati in izpoved naj omenim v dar sem prejela 3 embalažice, gumico in krtačo brezplačno! A objava ni sponzorirana, kot vedno le moje iskreno mnenje in dejanski rezultat. No pa začnimo.


Kot veste sem lastnica dolgih, ki ne mara podaljškov, manekenski svet pa je moje lase že večkrat zažgal, neprofesionalno oblikoval in z njimi ravnal kdaj prav brutalno! Ampak katera si ne bi želela daljših in bolj sijočih las, brez razcepljenih konic? Pa še klan KK jih obožuje, ddd valda hočeš poskusit ;) 
 No torej moja zaloga 3 mesečnega testiranja se je začela 2.2. 1 embalaža vsebuje 60 medvedkov.  Klasična embalaža v obliki modrih medvedkov -uh še moja barva, z okusom borovnice vitaminskih medvedkov, ki pa so primerni tudi za vegetarijance. Pošteno povem, da sem slikala dolžino las pred 1 uporabo torej 2.2. ampak sploh ne bom delala "firmi" sramoto - sledi v nadaljevanju... 




Glede na moj zdrav in kakovosten način življenja sem si rekla ok, če deluje bodo moji lasje še daljši, še gostejši, svetleči, manj izpadanja in pa obljubljajo tudi daljše in bolj trde nohte. No okus teh medvedkov ni slab po borovnicah prav tak tudi vonj ampak bolj kot vonj imajo umetni okus, kar mi je bilo kar zelo moteče. Žal je vse je skupaj vse preveč umetno in gumijasto, ja ok so kot bomboni ampak neki waw okus ni. Prav tako so sluzasti na otip ne vem kako bi drugače opisala. 


Ob prebiranju komentarjev - češ kako ne moreš pojesti samo 2 na dan, da se moraš zadrževati - komot vzameš 2 in čao do naslednjič... ni ravno tako, da se ne bi mogla zadržati. Sama sem prvi mesec res redno jemala 2 na dan kot je priporočljiva dnevna doza, tudi drugi mesec sem se striktno držala in upala na dober rezultat ampak tega ni bilo od nikjer.  Za piko na i so bili modri medvedki v zadnji steklenički popolnoma drugačne barve kot v preostalih 2 - kljub enakim pogojem shranjevanja. Sem povedala vse a ne?

 


Kot sem omenila sem poslikala laske ampak slike ne bom objavila. Raje ne. Moje slutnje so se izkazale in pokazale tudi v praksi enake kot sem predvidevala. Še en izdelek z odlično podporo marketinga in slavnih medijev. Žal je tukaj še precej visoka cena, ki glede na rezultat izdelek ni vreden centa. Se opravičujem, če sem preveč iskrena ampak vseh sladkih, medenih obljub pač izdelek ne izpolni. 
Da omenim še hitrejši in waw dolgi nohti nope niti tega izdelek ne realizira. 




Torej čisto iskreno luštkani, modro lepi medvedki a zelo nekoristni. Sama se za nakup - ponovni ne bi nikoli odločila zelo predraga stvar za nikakvi rezultat. Edina super stvar iz tega paketka je krtača, da ne bom negativno zaključila te objave. Krtača v modro beli kombinacije je res vrhunska! Hvala za dodatno krtačo, nikoli jih ni dovolj ;) Iskrena hvala podjetju, ker so mi omogočili testiranje žal 
Ampak v zelo kratkem sledijo moje skrivnosti lepih in dolgih las! Ja odkrila sem svojo "formulo" hitre rasti v zadnjih 3 mesecih. 


Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Ni komentarjev:

Objavite komentar