ponedeljek, 3. julij 2017

Lepotni dosje


Izdelke, ki imam vedno pri sebi so krema za roke, balzam za ustnice, bleščilo ali dva, puder v prahu, maskara.
Moje skrivnostno orožje je termalna vodica, ki me prijetno osveži, prebudi vse moje čute pa še navlaži mojo kožo. Hkrati pa deluje tudi kot tonik na pumpico. 2 v 1. 


Najboljše nasvete sem prejela že kot najstnica. Najpomembnejši mi je tale, da ne glede na to koliko je ura in kako vabljivo vabi postelja si je vredno vzeti čas in temeljito odstraniti ličilo ter kožo pocrkljati z nočno kremo. Prav tako je pomembna zadostni vnos tekočine, ki našo kožo navlaži od znotraj. Da naj uporabljam serum v kombinaciji s kremo. Ter, da nikoli nikakor ne smem pozabiti na nego okoli oči.

Napaka, ki jo obžalujem so modri prameni, ki sem si jih tako zelo želela. Odličen rezultat, če si le ne bi bilo potrebno umivati lase in se posledično barva ne bi tako hitro izpirala. No in moda se je pred 2 leti ponovno vrnila. 




Pri lepotičenju ne maram grobih maserjev in pa nude make upov, ko ti na ustnice nanesejo živo rdečo ali ciklam šminko oči pa poudarijo le z maskaro. Kje je tu make up ? In vso znanje ?


Med vonji so mi najbolj priljubljeni sadni mmm limeta, mango, ananas... V svoj sanjavi svet pa me ponese tudi nežna sivka. 


Najljubše lepotno razvajanje mi je dišeča kopel polna mehurčkov, kakšen piling telesa, kakšna masaža in savna, kot tudi maska na obrazu in laseh ni lepšega, ko vse to spereš in občutiš rezultat. Zelo rada se tudi razvajam  pri kozmetičarki, frizerju in urejanju nohtkov pri moji Petri. 



Malce več o ličenju, nohtih, maskah in tretmajih kar doma se razpišem v naslednjih objavah :) 
















Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar