ponedeljek, 17. julij 2017

Poudarim raje oči ali usta?


 Vedno si dam več opravka z očmi kot ustnicami. Čeprav imam več šmink in lip glosov  kot maskar in eyelinerjev. A z leti si upam vedno več. Malo to pripisujem letom haha malo moji manekenski karieri. Vedno sem se izogibala redeči šminki, še danes je v kozmetični omari nimam. A obljubim jo bom kupila. Ne vem zakaj a bila sem mnenja meni to ne paše. Mojstri ličenja pa so vedno hvalili mojo kvaliteto kože in obliko ustnic češ, da imam idealne srčaste oblike za vse nianse. Moja najljubši odtenek so nude toni, ter naravni rjavi z bleščečimi delci. Ja bleščic ne sme nikoli manjkati.





  







 





















 Lep modni pozdrav &
 ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik




Ni komentarjev:

Objavite komentar