četrtek, 15. december 2016

Movie night



Mrzli dnevi so kot nalašč za ogled kakšnega filma pod odejo in soju sveč. Izbira je vaša jaz vam prilagam moj seznam, ki sem si jih naključno ogledala v preteklem mesecu. Nekatere prvič druge tretjič, petič.... Nič težkih vsebin, ker trenutno nisem v pretiranem obdobju grozljivk in trilerjev.

Za sproščen večer ob dobri družbi in smehu ne sme manjkati kakšna komedija:
Maščevanje družic
Napumpana
Zajtk pri Tifany
50 prvih poljubov
Seksi škornji
Kaj pričakovati, ko pričakuješ
Recept za romanco
Stevardese letijo v nebo
Ona je prava
Spet in drugače
Milo za drago
Moj bivši se poroči
In prišla je Polly
Beanove počitnice
Policaj iz vrtca
xxx - trojni x
Zaljubljen do ušes
Huda učiteljica
Na drugi strani
Jerry Maguire
Lepotica in aktovka
Nadomestna mati
Naključna ljubezen
Vojna lučk
Zaljubljeni Shakespeare
Kupljen božič
Nevestina izbira
Nova v mestu
12 Božičnih sladkorčkov
Rešeni
Strokovnjakinja za zmenke
Robin Hood - Možje v pajkicah


Ne spreglejte resnične zgodbe z Angelino Jolie - Zamenjan.
Nadlegovana na spletu
Večna klasika Glej kdo se oglaša - vse tri dele seveda.
Junior
Moj oče heroj

Plesoči ritmi z Vanesso Williams - Zapleši z menoj
Vse za ples
Odpleši svoje sanje
Zaplešiva
Poslednji ples
Dve levi nogi

Grozljivka - Krvavi hostel 1,2,3
Odklikana

Lep modni pozdrav & ne pozabite - Every day is a fashion day!

Sara


Ni komentarjev:

Objavite komentar