petek, 27. marec 2015

Po ameriško

Ewo tako končno sem spet našla nekaj prostega časa, da spesnim tole sporočilo za vse vas, drage moje žarometke :D imam ogromno dela, če se ozrem po zadnjih 2 mesecih – 2 potovanji, pakiranje, en kup cunj, priprav, sestankov, organizacije ostalih projektov… nevem kaj še dodati…




Včasih imam res vsega preveč ali pa je v ravno pravšnjo mero dela urine še kaka nova zadeva, projekt, služba…. Ampak, prav tako mi je všeč. Moram reči, da zelo nestrpno pričakujem mesec april. Prihaja kar nekaj novosti v moje življenje, pa tudi na blogu. Torej, ostanite z nami, pa boste izvedeli čisto vse :D Da pa malo tudi vas popeljem skozi moje delavne, uživaške in tople trenutke, seveda želim deliti nekaj fotografij. 









Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara

Ni komentarjev:

Objavite komentar