petek, 13. marec 2015

Rdeče odločitve





















Hiter skok v mesto, oddam paketke nakitov za vse moje ljube stranke, s prijateljico se dobive na čaju ter na hitro poklepetave, nato pa sem že na poti na sestanek z našo ekipo, o nadalnem delu na blogu.








Pod temno modrim plaščkom nosim preprosto mikico v rdeči barvi, oprijeto bež mini krilo z bleščicami,v kožni barvi, ki je moje delo in sestavni kos moje nove kolekcije. Namesto petk nosim temno modre balerinke, saj me zaradi prometne nesreče v poletnih mesecih še vedno, z bolečino opozori moj vrat in hrbtenica, ko rada pretiravam z delom.  Okrog vratu nosim bogato verižico v rdečih odtenkih. Brez nakita seveda, enostavno ne gre.








Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Nakit, styling & model - Sara Savnik
  Nohti - Petra Gregorič- Barok

Ni komentarjev:

Objavite komentar