sobota, 28. februar 2015

Februar pod žarometom



Wuhu 100 objava in pregled meseca februar. Uh kaj vse se je dogajalo.. no roko na srce kateri mesec se pa ne?! ;) Že prvega v mesecu me je presenetil klic in sporočilo, da v pičlih 4 dneh zopet potujem na Šrilanko. Tam me je čakalo veliko dela a kot vedno pravijo kratko a sladko. 








Ko prejmeš 1.2novičko, da pakiraš kufre, dojameš šele danes potujes čez 2 dni. #happy #srilanka #spotlightsara #model #motivation #instagood

Bker hvala Kerstin & Luca! Tale bo pa za srečo


Se pol urce pa bom #visokonadoblaki se zadnje napotke, nasvete, objemcke in poljube mi delita mama&tata stevilka 2 Kerstin&Luca #happy #srilanka

Pozdravčke in objemčke iz #srilanka Prvič sem potovala brez spremstva, čisto sama kot vidite sem prispela živa, zdrava, vesela, nasmejana & utrujena. Takoj po 4 urah pristanka me že čakajo obveznosti. A nisem pridna?




Moja Herba municija bo v teh 5dneh še kako prow pršla. Iz letališča v hotel, pod tuš in že v taxi. Očitno me hočejo raztrgat tle vmes pa na hitro zdrav zajtrk.



Priprave pred današnjo modno revijo #srilanka #fashion #model #fun





Moja luštkana sobica







 


#njami nabiram vitaminčke & sončne žarke še za doma. Tole na levi beli roza je rosbi.



Jutra na #srilanka name delujejo magično takšen je moj razgled iz balkončka, tud ob 5 vstanem in si umijem lase. Zdej pa #fotoday bo zanimivo



Dragi moj sonček, moji sadni krožniki&sokovi in 30-33 stopin podnevi in ponoči...že zdej vas pogrešam pa čeprow sm še na letališču...bi še kr malček podalšala bivanje tuki grin emoticon #sun #exoticfruit #enjoy ##instagood #instastyle #love #goodtime #friends #srilanka #friends #fun #foto #model




@anjakogoj87 ce ste tud vi srcki hitro na stojnico v Supernovoooooo potem pa v Ajdovscino!!!!




 
Hvala hvala hvala vsem za pomoc, donacijo, dobrodelnost, dobrodusnost, podporo & obisk!!! Otroci bodo zelo veseli!!! In hvala celotni ekipi Kerstin, Luca, Silvo, Anja, Kristina, Marjana, Guly, Gabry, Anjeza, Luka, Peter, Matej, Rossita, Petra, Ales, Sonja.. Vsak zase velik <3
Hvala vsem, ki niste bezali proc od nas, nam osabno mahali pred obrazom, prodajali lazi "pridem nazaj" ali se delali neumne!




 Čokolada Sara / My chocolate Sara

Sladke skrivnosti so najslajše, če so unikatno čokoladne še toliko bolj.

Ponosna!!! Lani za valentinovo je pod žarometi stopilo vino, ki nosi moje ime letos čokoladna tablica. Jagode & kokos mmmm

Hvala Cukrček.
Ter hvala :
Hair- Jasna Fajt
Foto – Matic Slemič






















  














Na Radio Robin. O Dobrodeljni akciji Srčne Kraljice Vrtnic

V petek bo nova nastala  ‪#‎fashion‬ ‪#‎modnooblikovanjesarasavnik‬ ‪#‎fashiondesignsarasavnik‬ ‪#‎uniquesara‬ ‪#‎dress‬ ‪#‎unique‬ ‪#‎jewerllysara‬ ‪#‎axia‬





No da preberem Še zadnji del...film smo si že ogledali v ponedeljek in - presenečena ni tko slab kot sem pričakovala... mi pa tudi knjiga ni bla tak waw kot so ga nekateri predstavljali....

Mogoče je krivo to, da nikoli nisem pretirano navdušena nad »vsiljivimi trendi« rečem jaz temu. To je nekaj kar mediji in reklame stvar naredijo kao waw…nevem presodite sami ;)






 #herbalife #skin #mybody #bestofthebest #iloveherbalife
#instagood #amazing #activelife #good4u #goodday #missuniverse #time
#me #model

 Vedno v stilu #barok #herbalife #tea #goodday #good4u #good4me











Danes s5 leteča..nič novega a ne že zjutraj oddrvela v ITA po kreacijo, sledilo kuhanje kosila za nase fante in nato letanje z krpami, sesalci, metlami po stanovanju.. zdej me pa čaka blog.





 V procesu tipkanja besedil za blog...hmmm kerga smo dans? 21.2.2015 no js sm z zapiski na Srilanki 10.12.2014...sploh nisem v zaostanku a ne wink emoticon #spotlightsara #fashionblog #saratipkej!


 
Moje življenje v kovčku...lahk bi knjigo napisala o prekomernem pakiranju







 
Kako pakiranje dejmo se mal igrat s čokolado ;)  #creative #coko #sweet





Mesec je minil s svetlobno hitrostjo! Vem, da sem vam še dolžna članek iz Šrilanke in verjemite mi, da nisem pozabila le časovno se v tem mesecu žal ni izšlo. Res sem veliko zaposlena z sestanki, novimi projekti, presenetil me je še odhod na Šrilanko a brez skrbi vse ob svojem času! Ste v mojih mislih dragi moji bralci :D 





Ko boste brali in ogledovali tale članek bom jaz že v Ameriki :) A brez skrbi objave smo pripravili tako, da me boste lahko v prihodnjih tednih brali in obiskovali, vas pa bodo čakale sveže in nove objave! Se že veselim potovanja obljubim, da vam razkrijem vse kar sem videla in počela, če pa želite tekoče novičke in slikce me spremljajte na Instagramu- Sara Savnik :D



 Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara

Ni komentarjev:

Objavite komentar