sreda, 25. februar 2015

Organizirana omara

Do potankosti skrbno urejene, dodobra premišljen vsak modni dodatek, in ko se sprehodite po ulici je, kot bi stopale po modni brvi. A, tokrat se bom dotaknila notranjosti naših malim modnih kraljestev. Že veste kaj imam v mislih? Če ste najprej pomislili na omare, imate prav.  So naše omare tudi tako organizirano modne in lične kot naša zunanja podoba? Naše malo ali veliko bogastvo modnih zakladov.



V njej se skrivajo puloverji, hlače, majice, bluze, jakne, pasovi, rute, spodnje perilo, in še bi lahko naštevala. In kakšna je vaša omara?
Ko jo odprete se na vas vsuje plaz oblačil, vmes pa najdete krilo, ki ste ga iskali lansko poletje, pa ga nikakor niste našli? Se tudi same najdete v tej zmešnjavi? Če sem iskrena se mi obrača, ko vidim takšno omaro pri urejeni ženski, ki se po vrhu vsega še ima za fashionistko. Ne razumem ljudi, ki veliko dajo na zunanji videz, živijo pa v popolnem kaosu. 



Ni res, da omare nihče ne vidi, saj je zaprta. Pomislite na vsako jutro, ko obupano iščete tisto bluzo ali pas. Če se želite izogniti jutranjemu kaosu in živčnemu zlomu vsako jutro, vam izdam moje nasvete, kako urediti omaro, katero boste z veseljem in z mirnimi živci odprle.
Do svojih kosov oblačil sem zelo skrbna in, ker nočem zavreči časa namenjenega likanju oblačil, je moja omara že nekaj let organiziran kotiček, v katerem najdem in predvsem vem, kje se kaj nahaja. 




Kot prvo vsa svoja oblačila imam razvrščena po velikosti in barvah od svetlih proti temnim.  Se pravi, če začnem iz desne strani omare- da si boste lažje predstavljale, najprej na obešalniku visijo spalne kombineže, naslednje so v poletnem času kratke hlače in krila sledijo majčke in bluze,. Sledijo oblekice in tunike, nato jope,  hlače, ki so spet razvrščene po dolžini in barvah ter nazadnje imam obešene suknjiče in jakne. Na policah imam razdeljene športne majčke in casual majčke, seveda spet od bele proti črni, prav tako imam zložen kupček z trenerkami, posebej kupček z majčkami, ko sem doma ter kupček pižamic.  

Sama sem že zelo navadila takšnega režima, če se lahko tako izrazim, zelo hitro najdem, kar potrebujem. Tudi, ko preurejam omaro komu drugemu, se držim istega poteka in velikokrat stranka ali prijateljica obdrži takšno postavitev, saj se jo popolnoma navadi in ji prihrani veliko časa. Sama sem v različne pisane škatle pospravila večerne in pisemske torbice, šale in rutke, pasove, sezonska oblačila, vedno lepo zložim in jih pospravim (ker imam omaro z globino, ki mi to omogoča). V zadnji del omare, in ko pride čas za jih zamenjam med seboj, mi to ne vzame veliko časa. 


Dodala sem še predalček v katerem shranjujem tope in pajkice. Prav tako imam spodnje perilo zloženo v organizatorskem  predalniku. Mogoče se vam sedaj zdi malo zakomplicirano, a verjemite  mi, da ni. Pred leti sem se opogumila in pomagala organizirati omaro prijateljici in povem vam, da me je čakala atomska bomba oblačil v omari. Oblačila so visela iz obešalnikov, med sabo bila pomešana in brez vsakršnega reda. Ko sem ji omaro uredila je samo izjavila : »Moja mama bo mislila, da se mi je zmešalo« 



Letos sem uredila še omaro z obutvijo, namesto škatel za čevlje imam sedaj prozorne škatle tako, da brez večjih težav najdem par, ki ga potrebujem. Predlagam, da malo pobrskate po trgovinicah, kupite vam ljube obešalnike za šale in rute, pasove manjše predalnike in organizatorje omar. Vaša omara bo veliko lepša in bolj organizirana. 


Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara

Ni komentarjev:

Objavite komentar