ponedeljek, 16. februar 2015

Vojaški šik

Trend, ki nas je navdihnil z nešteto različicami kombiniranja. Navdušeni smo nad prepletom vojaške mode, živalskih vzorcev in mehkih,  a na videz grobih materialov.



Ste rokerica po duši? Usnje je to sezono pravi hit, zato je usnjena jakna nujno oblačilo v omari. Zelo modne so hlače z potiskom. Da razbijete vsakodnevno monotonost, oblecite usnjeno jakno in obujte športne copate. 





















Moški kosi v ženski garderobni omari. Pred več kot 6 leti sem v Italiji kupila te moške hlače z vojaškim vzorcem. Lahko bi rekli, da sem prehitela trend, ki je nekaj let kasneje prišel tudi  k nam.
Sama moram priznati, da ravno nisem ljubiteljica prevelikih moških kosov veliko ljubši so mi sterilizirani kosi, ki kljub moški noti dodajo ženski obline, poudarijo silhueto ne pa jo izmaličijo.
V zadnjih letih se je tudi pri nas oprijel tale trend. Pri nas so se že dodobra prijele boyfriend jeans hlače.





















Ponovno sem jih oblekla po urniku prenatrpanem dopoldnevu, ko sem hotela po kosilu zadihati s polnimi pljuči ter malo prevetriti svoje misli. Odločila sem se za cassual look  širokih moških hlač, ki sem jih kombinirala z oprijeto usnjeno jakno, črno mikico, ter seveda fashion unikatnim črnim nakitom. Da sem malo razbila olivno zeleni in črni ton sem se opasala z širokim belim pasom – priznam, da so mi hlače 2 kon. Št. Prevelike ;)



















Z baretko boste vedno v trendu, pa naj gre za večerno, casual priložnost ali celo športno priložnost.












































Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Nakit, styling & model - Sara Savnik
Nohti - Petra Gregorič- Barok

Ni komentarjev:

Objavite komentar