četrtek, 16. april 2015

Spring list


Obožujem začetek pomladi. Prve zvončke. Še v popke objete narcise. Zakaj? Ker vem, da pomladi sledi poletjeeeee. Se ga veselite? Že imete splaniran dopust? Jaz priznam, da s temi plani še nisem tako zelo daleč. Sem pa korak dlje pri planiranju dodatnih kosov v moji omari. Pomlad kar kliče po cvetličnih vzorcih in pasletnih barvah, slednji so mi postali zelo ljubi, kar za enkrat še ne morem trditi za cvetlične vzorce. K svoji družini bluzic bi z veseljem dodala še kakšno, saj so izredno modne in priročne za vsak dan. 






Na seznam želja bi si želela, da bi obkljukala tudi kak nov trenč, ki je nepogrešljiv in zelo moderen tudi na jesen. Oblikovalcem ljuba barva, pa je postala oranžna, če je še nimaš v svoji omari veš kakšen bo tvoj naslednji barvni nakup. Če bo kos vseboval žepe, je to to.
Brez dolge srajčne obleke tudi ne bo šlo. Vsekakor predlagam, da izbereš v beli barvi. Jaz sem že pred mesecem kupila belo bluzo, podaljšano zadaj – sliko dodam ob čimprejšnjem stylingu. Srajčno obleko pa bi si sama želela v kakšni turkizni barvi. Srajčka kot obleka, hitra in enostavna rešitev. 


Brez sončnih očal seveda na sončku ne bo šlo. Glede oblik ni omejitev, važna so le zrcalna stekla. Top kos je zagotovo tudi pajac. Lansko sezono sem se sama oborožila kar z dvema in sicer model  s kratkimi hlačami, si pa nadvse želim še z dolgimi. No moj trenutni seznam sploh ni takooo dolg ;) Kakšen pa je tvoj? 













Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Nakit, styling & model - Sara Savnik
Nohti - Petra Gregorič- Barok
Make up: Anja Kogoj
Frizura: Jasna Fajt

Ni komentarjev:

Objavite komentar