petek, 17. april 2015

Expectation

Od kar sem se vrnila iz Amerike, sem še vedno v zaostanku s pripravami novih člankov in objav. A, kot lahko  vidite so objave še vedno redno na »meniju« tako, da se res trudim posebno za vas. 



Novosti. Selitev, služba, potovanja,  organizacija. Vse ob enem. Vse ob istem času. Že v navadi mi je, da počnem več stvari hkrati. Več različnih projektov, izdelkov, služb. A, obožujem kar počnem in z veseljem sprejmem svojo službo takšno kot je. Rada jo opravljam. Je del mene, mojega vsakdana, moja pot izražanja, motivacija. Sem človek, katerega ne moreš popredalčkati. Sem unikat. Rada potujem, rada uživam ob dobri hrani, rada berem, se sprostim, rada ustvarjam. Bolje rečeno diham, da ustvarjam, se izražam. Tako v modi, modnih dodatkih, nakitu, pohištvu, zdravem načinu življenja, manekenstvu, kozmetiki…  Zanima me veliko stvari, a nekatere zlahka prezrem. Naš blog bo kmalu praznoval prvo obletnico, za kar gre iskrena hvala tudi vam! Tu lahko izražam in vam predstavim svoje delo, ideje, vizijo, moj košček sreče, izkušnje, dogodivščine, nasvete,.. Sledim sebi! Ker želim osrečiti sebe, nihče ne živi mojega življenja, ki je vse prej kot pravljica! Jaz sem kreator svojega življenja in jaz pišem scenarij ne glede na vmesne člene, ki se na silo prerinejo vanj! 





Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara

Nakit, styling & model - Sara Savnik
Nohti - Petra Gregorič- Barok

Ni komentarjev:

Objavite komentar