četrtek, 30. april 2015

April pod žarometom

Tako, pa je za nami še mesec april. Mi pridno pripravljamo nove članke, saj k nam prihaja poletje in z njim nove modne smernice. Zate smo pripravili pregled meseca. Pokukaj kaj vse smo počeli.




3. aprila je v Gold Clubu v Ajdovščini potekala predaja krone in razglasitev Miss Alpe Adria Slovenije. 


Nina je tokrat izbrala mojo kreacijo. 


Bodite fit, zdravi, vitalni in v formi celo leto!!!
V januarju smo sprejemali nove zaobljube hja no skoraj je tu že mesec april in skrajni čas je , da jih pričnemo uresničevati. Začnemo že v ponedeljek, 4.5. ob 19h pred OŠ Šturje! Migaj z nami!! Pripelji s sabo prijateljico, fanta, sestro, brata, mamo, tata,… kogarkoli!!!



Z ekipo pripravljamo meseca maja delavnico zdrave prehrane. Pridružise se nam, 4.5. ob 18h. Dobrodošel je vsak. 


Tistim najbolj zvestim švickotom smo tokrat podelili priznanja ter nagrade. 



Tudi letošnji Viktorji v moji kreaciji in nakitu. Za moj videz so poskrbele strokovnjakinje na svojem področju, Anja, Petra in Jasna. Hvala vam. 




Snemanje videospota pesmi, Udari me. V njem nastopa tudi moja malekost ter moji unikati. 






Končno prost dan. Obiskala sem arburetom Volčji potok. 





Iskrena hvala vsem, ki nas berete, spremljate in ste na tekočem z našim dogajanjem. Žarite z nami pod našim žarometom še naprej! 


Ni komentarjev:

Objavite komentar