petek, 10. april 2015

Reason? My life!


Nenapovedan preobrat. Ni pomembno kakšen, pomemben je namen. Ste se kdaj vprašali, čemu se mi vse to dogaja, ko vam gre vse po planu. Verjetno res ne, a ko nam gre vse po svoje vsaka stvar v svojo smer.
Vse se zgodi z razlogom. Vse ima svoj namen in pomen. In, ko se mi zgodi nekaj dobrega si rečem: »Normalno, saj si to zaslužim!« in zakaj ne?! Lepe stvari so narejene za ljudi. Zaslužimo si, da jih zaužijemo in naužijemo. Čim večkrat, tem bolje je.
Sami smo kreatorji svoje sreče, življenja, svojih sanj, mar ni to dovolj tehten razlog?!



Kot lahko vidite izraz na mojem obrazu, sem na svojem seznamu življenjskih želja obkljukala dolgooo in zelo zelo žarečo željo, ki je tlela v meni od malih nog. Ko je oče videl te fotografije mi je rekel, da so me sama usta. In ja, lahko si mislite, da se v tistem trenutku nisem prav nič spraševala čemu si vse to zaslužim. Da zaslužim brez kančka slabe vesti.

Zahvala in krivec, ki mi je to gorečo željo izpolnil, pa je moja ljubezen. Z eno besedo ne morem opisati tega dne. Lahko pa rečem, da je bil P R E Č U D O V I T in nikoli, nikoli pozabljen. Hvala, ljubezen moja! Kaj več o tem čudovitem dnevu, pa se kmalu spet razpišem :D
 

 




Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara

Ni komentarjev:

Objavite komentar