sobota, 4. april 2015

Just go


O, ja tole je bilo pa dano kot strela z jasnega neba. Spakiraj kovčke, čez 5 dni odhajaš na Šrilanko! Kaj?
 Po koledarju smo 1.februar, zunaj sneži, termometer kaže -2. Seveda grem, toplim sončnim žarkov se ne bom branila. Prepolna glava misli in stresnih situacij bo prav hvaležna 12 urnega leta. 




















Res, da ne grem na počitnice, saj bodo dnevi bolj kot za ležanje na plaži rezervirani za delo, ampak kdo bi se pustil motiti v taki situaciji. Nekaj uric mi zagotovo preostane tudi za to, sem si mislila. Resnica je bila ta, da sem uživala zgolj urico na sončku, a sem zelooo hvaležna tej kratki urici. Kratko, a sladko. Vesolje predobro ve, kdaj kdo potrebuje prisilni dopust. 






Objavica je bila zapisana 2 dni pred odhodom, vendar zaradi kupice dela je objavljena šele danes :D hvala, ker ste tako zelo strpni in razumevajoči mojemu noremu urniku in tempu življenja!


Thank you all for your comments!
They really mean a lot to me! <3


Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara

Ni komentarjev:

Objavite komentar