petek, 26. december 2014

Čas za obdarovanje



Vse fashoinistke veste, zakaj je ta trenutno moj najljubši parfum. Podaril mi ga je oblikovalec sam, ko sem ga obiskala v njegovem kralju-studiu v Riminiju. In čeprav ga poznamo najbolje, kot zelo uspešnega oblikovalca čevljev, je Jimmy Baldinini zelo aktiven tudi na ostalih področjih. Ima linijo svojih sončnih očal, dežnikov, torbic, celo vina in parfumov. 


Sicer pa je zelo preprost in simpatičen gospod. Tole je eden izmed njegovih 4 ženskih parfumov in je edini po mojem okusu. Ne maram pretirano sladkih in vsiljivih vonjev. Zato se mi je tale najbolj prikupil, če se lahko tako izrazim, saj je zelo ženstven, obstojen, a ne vsiljiv. 

Moja ocena izdelka 9/10



S-he stylezene/ jumbo volume water proof mascara. Še en hiter in poceni nakup, ki pa se je izplačal. Trepalnice ščetka zelo lepo oprime in obarva v črni odtenek. Uporabljala sem jo celo poletje, odlično se je obnesla v vročini in vodi. Prav tako po nanosu se hitro posuši in ne ustvari »pikic«, ki bi se usuvale. Pogrešala sem le ta jumbo učinek, ki ga že samo ime po sebi obljublja.

Moja ocena 8/10 




Maybelline – New York ColoRama lakca za nohte. Oba odtenka mlečno bela in roza se zelo pogosto znajdeta na mojih nohtih, saj sta idealna za snemanja in castinge, ko mora videz nohtov ostati nude. Včasih ju med seboj pomešam. Potrebna sta 2 nanosa in glede na ceno, je kvaliteta primerno zdržljiva 5-6 dni pred prvo odkrušitvijo.

Moja ocena 10/10



Obarvaj svoj dan z drobnimi darili, ki si jih lahko privoščiš. Mogoče med njimi najdeš novoletno darilo za prijateljico, mamo, sestro ali dragi moški, za vaše lepše polovice. Izbrala sem nekaj čudovitih unikatnih kosov, ki jih najdete na moji FB strani.




























Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Nakit - Sara Savnik
Foto- Samo Trebižan
Nohti - Petra Gregorič- Barok

1 komentar: