ponedeljek, 18. avgust 2014

Sprehod po lavandi

Nekaj tednov nazaj sem se potepala po Italiji in v eni izmed trgovin zagledala tole krilo. Opravljen nakup, je bil seveda kljukica na mojem seznamu, saj sem na letošnji nakupovalni seznam dodala, prav belo krilo. In čeprav tole ni ravno v snežno belem odtenku, pač pa v smetanastem, sem z nakupom več kot zadovoljna. Najprej me je prepričal kroj- od nekdaj so mi všeč malenkost drugačni kroji oblačil, a še vedno nosljivi, prav tako obožujem asimetrične kroje. Tudi kombinacija materiala mi je zelo všeč, saj tančica in bombaž delujeta zelo elegantno. Ker mi je krilo še lepo pristajalo je bil to le še tretji plus, da nakup resnično opravim.





















Nikoli, ampak res nikoli, ničesar ne kupim, če to ni to! In tudi vam polagam na srce, če v nakup niste 108% prepričane, izdelka ne kupujte. Pojdite domov, prespite ter, če si ga še vedno želite naslednji dan, pojdite ponj!



Za prvo modno kombinacijo, sem izbrala ciklam bluzo brez rokavov, z ovratnikom ter manjšim izrezom na hrbtu. Piko na i so dodali še unikatni, modni dodatki v viola-ciklam odtenkih.



Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara 



Nakit, styling & model - Sara Savnik
Foto: Samo Trebižan

Nohti : Petra Gregorič

Ni komentarjev:

Objavite komentar