sobota, 2. avgust 2014

Kdo sem? SARA!

Sem Sara Savnik 23. letna levinja z umetniško dušico, ki mi oblikovanje, moda in ustvarjanje nasploh, pomeni vse. Od nekdaj me je zanimal svet mode, oblačila, nakit, modni dodatki, čevlji, torbice, zato ni bilo nikakršnega dvoma, ko je napočil čas odločitve za mojo prihodnost in moj poklic. Zato sem se tudi odločila stopiti v modni svet, ker me je vedno zanimalo to področje in si ne predstavljam, da bi kaj drugega v življenju sploh lahko počela, saj mi svet oblikovanja ponuja neskončno možnosti. 
 

Prihajam iz najbolj burjastega mesta na primorskem, da prav ste ugotovili, iz Ajdovščine, in poleg primorske, mi po žilah teče tudi štajerska kri. Tisti, ki me spremljate že dalj časa veste za mojo veliko ljubezen in obsedenost z delfini. So moja najljubša žival in njihova podoba krasi marsikatero sliko, spominek ali celo posteljnino. Pred letom dni sem postala tudi ambasadorka delfinov v sodelovanju z društvom Morigenus.


Za ene bom večna Kraljica, za druge le še ena missica-ki pa hvala bogu ne bo pela. Da pa nisem tipična missica, sem dokazala že mnogokrat. Za moje najdražje sem Sarčy za njega njegova, ljudje, ki sodelujejo z mano in delajo pa mi pravijo Ajdovski multipraktik! Kljub raznim nazivom, ki sem jih v zadnjih 2 letih osvojila; Kraljica Vrtnic 2012, The Look of the Nations 2013, Miss Universe Slovenia 2013… ostaja moda in modni svet vedno z mano.

Vse se je najprej začelo pred 14 leti z oblikovanjem unikatnega nakita iz perlic, steklenih, akrilnih in swarovskih kamnov. Skozi oblikovanje izražam svoj jaz. To je čas, ko lahko svoje misli, občutke in ideje ustvarim in pokažem na svoj način ter to z drugimi tudi delim.
Svoje izdelke predstavlja na različnih modnih revijah, sejmih, natečajih, preko facebook profila, velikokrat pa kupci kar sami stopijo v kontakt z mano. Ciljna oseba, kateri so namenjeni modni izdelki Sara Savnik, je samozavestna ženska, ki v življenju točno ve kaj hoče in to tudi dobi. Je samosvoja, drzna, seksi in se ne boji izstopati od drugih, predvsem pa je unikatna.
Kreacije nosim s ponosom  in nisem žrtev modnih trendov. Tudi ko ustvarjam za druge, ki želijo biti unikatni za posebne priložnosti (valete, birme, krsti, maturantski plesi, poroke...) z veseljem svetujem pri izbiri obleke ter obleko po želji tudi skiciram in izdelam. Celotno podobo pa zaključim z unikatnim nakitom.




















Letos je tako tudi nastala moja prva kolekcija unikatnih kvačkanih kopalk, izdelala sem tudi zmagovalno kreacijo za Kraljico Vrtnic 2012, 2013 in 2014.
Imela sem že kar nekaj intervjujev, razstav, modnih revij in člankov napisanih o mojih delih, leta 2009 sem bila izbrana za 1. od 3. najbolj obetavnih mladih modnih oblikovalcev za mojo prvo kolekcijo, generacije 2009 Srednje šole za oblikovanje Maribor, lani septembra sem zmagala za oddajo Bleščica v rubriki nadobudni oblikovalci in tako svoja dela predstavila v oddaji ter Elle talent po glasovih obiskovalcev. V reviji Perfect wedding so uporabili na snemanju tudi moj nakit.
Prav tako sodelujem na art marketih kjer lahko kupci moje izdelke kupijo, čaka pa me tudi kar nekaj modnih revij ter sodelovanj različnih butikov, kjer se bodo moje kreacije in nakit razstavljale in prodajale.





















Moje kreacije čeprav so mogoče za nekatere preveč vpadljive ali ekstravagantne. Sama sem dokaz, da lahko z malo domišljije in okusa kreacije iz modnih pist nosimo tudi na ulicah, posebnih priložnostih in dogodkih. 
 

So moj ponos in izraz mene. Najbolj sem ponosna in vesela, ko vidim moje unikatne stranke kako z veseljem nosijo moj nakit od najmlajših deklic do poslovnih žensk.
Ker v mojem svetu sanje in domišljija nimata meja s trmo in odločnostjo sledim svojim sanjam in ciljem, ki si jih zamislim. Ne čakam, da bi kaj padlo z neba pač pa se pogumno soočam z izzivi.


V naslednjih 8 dneh bo naš modni žaromet objavljal modne posladke samo za vas.

Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara




Ni komentarjev:

Objavite komentar