ponedeljek, 11. avgust 2014

Pisana v parku


MOJE LETO !

Lepo pozdravljeni. Pred dnevi sem praznovala rojstni dan, čemur je bila namenjena 8 objava na blogu. Če se ozrem nazaj po prejšnjem letu, lahko sama sebi s ponosom čestitam za vse uspehe, napredovanja in rast, ki sem jo dosegla. Če sem iskrena ne morem verjeti koliko sem doživela, spoznala, ustvarila, naredila, poslikala, odtekla, ljubila, se nasmejala in napisala v tem letu. Hvaležna sem ljudem, ki so ob meni, ljubezni, ki obstaja, čudežem, ki se dogajajo, priložnosti, ki se mi ponujajo, cilji, ki jih kljukam, sanjam, ki jih živim, družini, ker je MOJA, prijateljem, ki me obdajajo, optimizem, ki me preplavi, zlobnežem, ki so zapustili moje življenje, iskricam v očeh, ker jih potrebujem in hvala tebi, ker me spremljaš!

Mnogi kujejo cilje ob novem letu, jaz jih na moj dan. ker je začetek nečesa novega, še neodkritega, neznanega, a točno zadanega! Zato, ker bo to, še eno moje leto več!

Poletje kliče po barvah, priznajte, ne morete se jim upreti! Za včerajšnje dopoldanske obveznosti, sem oblekla tole pisano mikico in črne satenaste kratke hlače.






















Za kanček razigranosti, sem dodala še rumene metuljčke-uhančke in belo-prozorno kombinacijo perl na verižici, saj nisem želela obeh kosov nakita v živahnih barvah.






Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara



Nakit, styling & model - Sara Savnik
Foto- Samo Trebižan

 Nohti : Petra Gregorič

Ni komentarjev:

Objavite komentar