petek, 8. avgust 2014

8 sweet Sara's fashion things

 Zakaj prav na današnji dan toliko osmic tisti, ki me bolje poznate zelo dobro veste ostali, pa boste izvedeli sedaj. Ja, danes smo res 8.8, danes je moj rojstni dan, ja 1 leto sem starejša, a tudi bolj pametnejša ;) in ker je osmica vedno prisotna in prepletena v mojem življenju, in ker je danes osma objava, vam predstavljam mojih 8 sladkih modnih sladkorčkov.

1. Collection Sara unikatnih kreacij in srebrnega nakita
Moda mi je od nekdaj blizu. Želja ustvariti večje kolekcije oblačil, so sanje vsakega modnega oblikovalca, ki si utira svojo pot v modni svet. In tu je še nakit, velika želja že iz mladosti, če ne že kar iz otroških let. Poznate rek: »sanje postanejo resničnost«, no samo 1 nasvet vam dam- pustite si sanjati!!




















2. Modra in viola barva
To sta moji najljubši barvi, uporabim ju v vsaki kolekciji, če le je mogoče. Tudi največ nakita imam in izdelam ravno v teh odtenkih.

Modra barva izraža samozavestnost in stanovitnost, hkrati pa ne predstavlja nikakršne grožnje simbolizira mir, harmoničnost in spokojnost. Je barva miru in harmonije, zato deluje izredno sproščujoče. Vijolična je barva domišljije, izraža ekstravagantnost in neomejenost. Pričara lahko razkošje in skrivnostno vzdušje. Vsi toni rožnate barve imajo lastnosti sproščanja, umirjanja in spokoja.

3. Unikatni nakit
Izdelava unikatnega nakita mi pomeni sprostitev, pobeg v moj svet ustvarjalnosti in domišljije. Ustvarjam že od približno 8leta. Bižuterije ne kupujem, izjemoma, če mi je kak kamen všeč. Nato doma sledi transformacija v popolnoma nov unikatni izdelek.

4.Eleganca
Težko opišem svoj slog, a ko pogledam v svojo omaro- za katero mama trdi, da je nabito prepolna, a sama se ne strinjam s tem ;) vidim veliko klasičnih kosov, ki jih kombiniram z manj klasičnimi kosi.
 

5. Barve
Obožujem barve, kot sem že v točki 2 omenila obožujem modro, vijolično ter turkizno, smaragdno, svetlo zeleno ter ciklam barvo. Ne maram pa rjavih tonov ter sive!

6. Posebni, a nosljivi kroji
Obožujem asimetrične kroje, dolžine oblek, rokavov… rada imam oblačilo, ki ni tipičnega klasičnega kroja, a je še vedno nosljivo. Res ne prenesem satelitskih krožnikov ali škatel okoli pasu-moda mora biti nosljiva!

7.Blišč, bleščice,sijaj
Ja, prava mala srakica sem, perlic,bleščic, kamenčkov ni nikoli preveč. Blink blink ;)

8. Poletna moda
Poletje, sonce, morje, moj čas :)
Je moja sezona in takrat tudi najbolj uživam. kako ne bi človek imel rad barvna, lahka oblačila. Takrat ne potrebujemo kap, šalov in težkih zimskih plaščev. Moda je veliko bolj pisana, lahkotna in sproščena. Juhuuu!




















Razvijte svoj lasten slog, s katerim boste edinstveni. Modne trende spremljajte, naj vas navdihujejo, nikakor pa jim ne sledite za vsako ceno, ker ni nujno, da vam bodo pristajali.


Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Ni komentarjev:

Objavite komentar