ponedeljek, 4. avgust 2014

Kolekcija Nakita SARA

Moja prva unikatna kolekcija nakita iz žlahtne kovine. Premierno in s velikim ponosom vam predstavljam prve kose unikatnega ročno izdelanega nakita iz srebra, ki je nastal po mojih zamislih v sodelovanju z italijanskim zlatarjem Claudiem Fontana.




















Ko me je fantastični italijanski zlatar Claudio Fontana povabil k sodelovanju sem bila seveda zelo vesela in počaščena, a v veliki dilemi. Kako le nebi bila?! Čeprav ustvarjam unikatni nakit sama že več kot 14 let in je moja velika želja že od malih nog ustvarjati nakit, tudi iz kovine, sem se celotne naloge lotila zelo resno, in ne ne s cmokom v grlu, pač pa z tresočo roko ter kupom zamisli.
Kako naj moja kolekcija nakita izgleda? Moja prvotna ideja je bila ustvariti popolnoma drugačen videz nakita, ki pa bi dopolnil in postavil piko na i moji novi kolekciji. Ker je celotna kolekcija oblačil zelo elegantna in malce romantična obleke, pa primerne za vsako priložnost, ko želimo blesteti sem nakit želela v popolnoma drugačnem slogu, še vedno elegantni kosi, a popolnih geometrijskih linij.


Ko sem z prvimi skicami odšla do Claudia, so mu moje ideje bile všeč, a želel je k celotni kolekciji videti nekaj več, predvsem mene! In nato mi je dal zanimivo nalogo »Sara, razmisli in naredi nekaj, kar takoj uprizarja in opisuje tebe?« z menoj sta bila tudi moja odlična agenta Luca in Kerstin Babbucci in Kerstin je kot iz topa ustrelila » Delfiniiii!!!« priznam, da sem se tudi sama prvotno spogledovala z to zamislijo, a jo kasneje nisem želela nadgraditi kot ambasadorka delfinov in velik obsedenec z delfinčki, mi je bila preveč predvidljiva poteza. Nato pa me je Claudio Fortuna podučil, da želi da vsi takoj, ko vidijo nakit rečejo »To je Sara Savnik!« in tako sem odšla s polno glavo novih predlogov, idej in zamisli domov, a glej ga zlomka! Nobena od sčečkanih idej mi ni bila všeč! Imela sem pravo ustvarjalno blokado! Kar nekaj večerov, ki so se prevesile v noč sem tako presedela za mizo in tuhtala kaj, kako in predvsem zakaj ne letijo ideje iz glave enostavno na papir!!!! Do neke deževne nedelje, ko sem kot v transu pričela risati in čečkati brez prestanka, dokler le ni nastala. Premišljeno in natančno vsak kos posebej, v vsak kos posebej sem dala delček sebe in svoje zgodbe ter ljubezni do oblikovanja! Claudio pa je na poseben in svojevrsten način to ustvaril z lastnimi rokami vse do končnega izdelka!


Kolekcija je zelo osebna poimenovala sem jo tako, kot kolekcijo mojih kreacij SARA, saj na nek način predstavljam prav sebe! Z imenom smo zaznamovani celo življenje, je naše znamenje in vsako ime ima svoj pomen. Zakaj ravno Sara ni uganka, pa vendar gre tukaj za še en večji pomen, saj ime Sara pomeni princesa, kneginja, v hebrejščini pa celo vladarica. Prav tako želim, da se počutijo ženske v mojih kreacijah ter z mojih nakitom. Elegantne princese, ki hkrati pustijo močan vtis samozavestne vladarice.

Trije delfinčki na verižici simbolizirajo moje tri najpomembnejše osebe v življenju! Moja zlata starša in bratca! Zakaj niso trije delfini okoli zapestja ali na prstanu? Zato, ker so okoli vratu najbližje mojemu srcu! Mogoče ironija, da so kot drugi unikatni kos nastali prav uhani glede na to, da moj sluh ni popoln in, da sem prav zaradi izgube sluha bila večkrat postavljena pred različne težke preizkušnje… a sedaj bojo moja ušeska, ki sem jih večkrat zaradi slušnega aparata skrivala zasijala in ne bojo več skrita. Ne, ta unikatni par delfinčkov me ne bo spominjal na te težke preizkušnje, neprespane noči, bolečine in neprestano dokazovanje drugim, na to me vsak dan opomni mala črna škatlica z napisom Widex, ki jo hočem nočem odpiram danes - od 8.5.2011, že natanko 3 leto, od kar sem dobila slušni aparat. Ta unikatni srebrni par delfinčkov simbolizira mojo ljubezen, ki mi vsak dan stoji ob strani, mi daje motivacijo in bodri, da sledim svojim sanjam naprej! Vsi, ki še ne veste prav 2 delfina simbolizirata večno ljubezen. Drugi delfinček pa so moji prijatelji, ki mi pomagajo, da moje sanje, želje postanejo resničnost! Me imajo radi tako, kot jaz njih in se skupaj veselimo vseh vzponov, ki so pred nami!





















Iskrena hvala tudi mojima odličnima agentoma in prijateljema Kerstin in Luca, ki sta me spodbujala pri delu in mi Claudia predstavila, ta pa je v meni videl potencial in talent. Brez vaju te kolekcije ne bi bilo. Hvala!!!

In tako, vam s ponosom predstavljam svoje prve unikatne kose unikatnega nakita iz srebra, SARA by Claudio Fontana! Made in Italy

Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara


My new Collection Spring Summer - SARA

UNIKATNI NAKIT SARA by Claudio Fontana


Glavni fotograf: Samo Trebižan
Model & dress: Sara Savnik
Make up: Anja Kogoj
Frizura: Jasna Fajt
Nohti : Petra Gregorič
Asistent/Reportaža: Tina Velikonja

2 komentarja: