sreda, 14. januar 2015

Unique wooden jewelry

Nova kolekcija nakita

Unique wooden jewelry
Je popolnoma nova kolekcija unikatnega nakita, ki je nastala v letošnjih poletnih mesecih, za zimske in pomladne mesece.  Zakaj les?  Mogoče ravno zato, ker sem se ga zelo dolgo izogibala. Osebno ravno nisem ljubiteljica naravnih odtenkov lesa, ker so mi barve bistveno bližje in bolj ljube. Letos pa je ideja, da lesu dodam neko novo noto, obliko in dimenzijo, le priromala tudi v mojo ustvarjalno sobico.  Začela sem z osnovnimi kosi lesenih obeskov. 






























Tako nova kolekcija Unique wooden jewelry premore kar 11 barvnih odtenkov in 12 oblik. Kasneje sem jo dogradila še z geometrijskimi oblikami in novimi barvnimi. Kolekcija je požela veliko odobravanja in zaželenosti iz strani ljubiteljic narave, ki imajo rade lesene izdelke, a vseeno malce drugačne. Dodala pa sem še steklene, akrilne, jeklene in celo nekaj svetlečih perl. Ker vzporedno delam še eno kolekcijo, ki je popolno nasprotje Unique wooden jewelry, sem obeske nanizala na spominsko zajlico v srebrni ali črni barvi. 



Ker se načeloma nikoli ne lotim tako izdelovati kolekcije, v tako velikem številu, tako oblikovno, kot tudi barvno, je bilo zame nekaj novega. A, sem zelo vesela, da je uspela in, da vam jo lahko končno ponudimo. Že več let so me mejo stranke prepričevale, da naj vendarle ustvarim kolekcijo, ki bo minimalistična in obsežnejša in letos sem jim željo izpolnila.




Celotna kolekcija je primerna tudi za otroke, ki so bili najbolj navdušeni nad obeski metuljčkov, zvezdic in srčkov. Kolekcija je namenjena vsem, ki imate radi minimalističen, a barvni kos nakita, kot tudi tistim, ki radi pomešate različne stila in materiale med seboj. Vsak kos je unikaten. Ker je bilo veliko zanimanja že pred samo predstavitvijo kolekcije, je veliko kosov bilo takoj razprodanih.






Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Nakit- Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar