petek, 16. januar 2015

Lasni izdelki

Schwarzkopf- Taft instant volume powder

Verjetno zelo vsem poznan izdelek. Že na začetku naj poudarim, da volumna, kot ga obljublja reklama, NI. Je bistveno manjši, v deževnih dneh, pa ga skorajda ni. Tudi pri doziranju pudra je potrebno biti pazljiv, saj lahko ustvari videz kot, da ste si zlile lak za lase na lasišče. Manjšo količina pudra stresemo na dlani, jih podrgnemo med sabo in nanesemo izdelek na suho lasišče, ter dobro vmasiramo na koren las. Vonj pudra me spominja na mešanico baby pudra in kemične učilnice. Izdelek je dobrodošel, če želite ustvariti hiter volumen svojih las- osebno sem pri masaži lasišča glavo nagnila naprej. Prav tako je super za kakšne »razkuštrane« look-e pričesk. Izdelek bi ocenila z 6/10, ni nekega presežka, če puder nanesete 2x, pa bo na lasišču nastal malce neprijeten in čuden videz las, na otip lepljiv. 



+ ARTISH- HAIR CELEBRATION
Sprej za zaščito las pred Uv žarki in vročini.
Preprečuje poškodbo las, ki so nastale pri sušenju, prav tako poskrbi za lesk barve las. Lase navlaži, izboljša česanje. Vsebuje vitamin B5 in glicerin. Sprej sem razpršila na mokre lase, kot velevajo navodila. Lase je res  navlažil, a obljubljenega leska nisem opazila. Všeč mi je tudi nežkasto sadni vonj. Sprej las ni spremenil ali otežil, menim pa, da jih je zaščitil pred kodralnikom in likalnikom.

Moja ocena izdelka 9/10



Night repair Leave-IN
S provitaminom B5  in jojobe. Nočna kura, ki lase ne zlepi, ne oteži. Osebno me je zmotil salonski vonj, ki ga ima produkt. Druga plus točka, je embalaža in dozirnik, ki sta zelo priročna in všečna. Naslednje jutro so lasje mehki, razčešemo jih brez težav. Kuro sem si v šestih stiskih na debelo nanesla na nase ter uporabila kot masko. Kljub obljubam, da popravi uničene napake, se tole seveda, ni zgodilo.

Moja ocena izdelka 7/10


 Sicer je zima in so odvečni kilograni »varno« skriti pod debelimi plastmi obblačil. In morda se vam poletje zdi še predaleč, da bi razmišljali o svojem videzu v kopalkah. A sedaj je pravi čas za odločitev!!! Odvečni kilogrami niso samo estetski »problem« ampak so zelo pogosto tudi vzrok za nastanek številnih bolezni! Zato hitro zberite pogum in voljo ter naredite korak naprej do svojega boljšega počutja, zdravja in videz
Z veseljem ti pomagam do boljšega počutja, zdravja in videza! 

Pogumno nam le piši, GOOD-4-U-Ajdovščina ali 031 689 349.



Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Ni komentarjev:

Objavite komentar