ponedeljek, 13. marec 2017

Jagodna presna tortica




Tortica za telebane ;) o ja ja resno mislim takoooo zelo zelo preprosta je tale lepotička!
Povem vam zaljubili se boste vanjo!

Osnova je sestavljena iz paketa razkoščičenih datljev, suhih marelic, 3 velike žlice maka, 2 žlici chia semen in pest indijskih oreščkov vse dobro zmešamo v dobrem mikserju. Nato maso damo v okrogli pekač - po želji uporabi pač karkoli imamo pazi da z maso pokriješ celo dno, ki pa ne sme biti višji kot 1,5 cm.  Za pomoč pri "ravnanju" mase sem prosila kar mojega Mitjo, ki si je pomagal z dlanmi in pa plastično posodico z ravnim dnom.

Ta čas sem jaz zmiksala še zgornjo plast iz jagod, dodala sem še skodelico zmrznjenih malin 6 suhih marelic 2 žlički mandljev v lističih, ter 3 žlice proteinskega šejka z okusom malina in borovnica.
Prelila po osnovi in pustila 4 ure v hladilniku. Okrasila sem jo z rezinami jagod in lističi mandljev.
Pa dober tek :)


Bodi fit, sit, zdrav in unique.

Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!
Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar