ponedeljek, 30. januar 2017

Športni slog poljubi modo



Ko športni slog poljubi modo. Ja ja z novim letom pride tud en doooooolg seznam kaj vse bomo naredili, česa manj ali sploh ne več jedli itd... No na svoj seznam nikakor ne pozabi pripisati bolj zdravega načina življenja, ki seveda vključuje zdrav in uravnotežen zajtrk, več pitja vode, gibanje in pozitivno razmišljanje. Tudi obisk narave in odklop od tehnike naj ne manjka. Zadihaj s polnimi pljuči in naj bo tokrat brez izgovorov in tistih nikoli dočakanih ponedeljkov. Btw nikogar ne goljufaš razen sebe. In na dolgi rok ni tu nobene koristi ne zate ne tvoje zdravje tudi tvoje telo ne tako, da pozabi na tiste hude bikinke do junija.

Naj ti bo nov kos oblačila motivacija, da se spraviš migat. jaaa rekla sm 1 kos!!! Ker vem, da jih v omari visi vsaj še 10 motivacijskih športnih kosov. Ampak tokrat res začni!


Sama delujem po naslednjem motivacijskem načelu. Če sem pridna in vztrajna se nagradim s kakim novim modnim kosom. Pred kratkim sem se vrnila iz Nemčije kjer sem si naredila veliko zalogo oblačil za športanje. Ok ni ogromna zagotovo bom v letošnjem letu našla kaj kar bo pritegnilo moj nakup ;) No sama imam to nesrečo, da zelo težko kupim športno oblačilo, ki mi pristaja saj imam koščene in dolge noge - kakšna sreča a ne pri nakupu pajkic! Tako, da se moram res potruditi pri nakupu, da odkrijem kose kateri so mi všeč in mi pristajajo. Tudi ozek pas in boli tu niso v pomoč ampak ok ne bom se pritoževala.

Če ti zmanjka motivacije obišči moj blog ali FB stran še bolje pa, da se nam pridružiš pri naši akciji in skupaj zaplavamo v izziv tega leta FIT SUMMER 2017. Še nekaj prostih mest tako, da ne odlašaj!!!!

VEČ na Wellness-klub-GOOD-4-U-Ajd













































Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar