sreda, 25. januar 2017

Notebook




Pri pisanju in ustvarjanju bloga sem kar malo starokopitna. Večji del člankov, idej, inspiracij najprej pristane na listih papirja skrbno izbranih zvezkov. V zvezke zapisujem vse. Kaj bi lahko naslednjič zapisala, tematike, ki bi jih rada z vami predebtirala. Naslovi, dogodki ali misli, ki se mi utrnejo v danem trenutku nato pa iz njih nastanejo zapisi. Isto kot revije in knjige. Preprosto imajo svoj čar., užitek,o jih listam in prebiram. Vonj, otip in tisti nonšalanten retro občutek, da gredo s tabo vedno in povsod, ko tehnologija preprosto ne more.




Zadnje čase me kar naprej drži moja obsesija različnih motivov velikosti in lepih platnic manija zvezčičev. Ter zadnjih nekaj mesec pridno izdelujem in vpisujem rokovnik - dnevnik priznam obsedel me je manj pozabljam, bolj sem organizirala vse potrebne dogodke in opravila le malce zamudno je pri ustvarjanju ampak ker sama uživam v tem sploh ni tako zelo težko.  No, če boste pridni vam kmalu pokažem ;) 

In kaj lepega pišete vi? 










 Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar