ponedeljek, 16. januar 2017

Od naslovnice do stilistke





Se še spomnite oh čudovita izkušnja nimam kaj reči. Na poletni naslovnici LifeStyle leta 2014 pred nekaj tedni pa v vlogi stilistke. In to prav posebne preobrazbe Novogoriške Supernove, ker je bila moja naloga preobraziti 5 deklet v stilsko ujemajočih modnih trendih. Zelo lepa izkušnja, stilsko sem morala v celoletno modno zgodbo povezati 5 deklet različnih starosti in postav, kar ni mačji kašelj. Naročniki so imeli željo, da dekleta skupaj delujejo kot celota kar ni vedno najlažje. A na srečo nisem imela večjih težav. Na mojo srečo je zelo modna kraljevsko modra barva, ki jo tudi sama rada nadenem in oblečem in tudi trgovine so precej založene s tem odtenkom. Tako sem dekleta odela v modne odtenke seveda pa pri meni noben styling ni styling, če ga ne zaključim z dodatki. In tudi tokrat je bilo tako. Dekleta so se prelevile v prave lepotice samo za vas pa vam premierno predstavljam nekaj utrinkov zakulisja.













Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar