sreda, 1. februar 2017

Živi življenje kot ga želiš



Živi življenje, kot ga želiš živeti. Zveni klišejsko a marsikdo ga sanja ali pa z zavidanjem obsoja. Kar mi je preprosto smešno. Moja jutra se ne začnejo s kavo, ker je ne pijem, veliko časa preživim v avtu ali našem klubu, spijem ogromno količino čaja in vode. Nisem neka športnica a vem, da delam sebi in mojemu zdravju s tem uslugo. Rada živim v svojem svetu, kjer je moja umetniška duša udomačena v kaosu papirja, perlic, kristalov, markerjev in barvic.




Rada bi imela več časa za vse kar ljubim a tudi to vse pride ob svojem času. Obožujem morje in obsedena sem z delfini v vseh možnih oblikah, velikosti in namembnosti. In to vam lahko potrdi vsak, ki me pozna! Sovražim hinavščino in laži. Rada potujem in nikoli mi ni težko spakirati kufre res ne. Svoje občutke rada zlijem na papir šele na to v digitalno obliko. Svojo divjo levjo plat pokažem včasih ob nepravem času ampak enostavno včasih drugače ne gre, če mi kdo stopi na rep pač zarjovim.


Brez mojih jutranjih ritualov ni dneva. Težko ga začnem, če ni po mojih planih. Aja obožujem pisane zvezke in rokovnike. Letos so 3 v uporabi! Ja ja rada imam vse organizirani in napisano...saj veste pametni pišejo. Obožujem svet mode, modne piste in snemanja. Ker nikoli ni enako, vedno pestro in zanimivo. Ne znam pripovedovati šal saj se že predhodno pričnem režati ne smejati.  Zadnje leto uživam v pripravi presnih jedi še posebno sladic. Čokoladni šejk, puding in vroča čokolada nikoli ne gredo v pozabo.


Obožujem sončne vzhode in zahode, zvezdne utrinke in spontane trenutke, ki jih ne more nič na svetu nadomestiti. Večerni skok v vodo, masaže in nasmejane pozitivne osebe. Rada imam poletje, otroke, ki ne sitnarijo in topel objem ljubljenih. Od ličim imam rada lip glosse in maskare. Nakita in oblačil nimam nikoli dovolj. In z mojim polžkom še vedno prevoziva dolge kilometre in relacije. Moje življenje ni popolno daleč od tega a si ga ustvarim. In enako želim tudi vam!









Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar