ponedeljek, 13. oktober 2014

Zelen sprehod po parku



          Odločila sem se za barvni jeans, in sicer v zelenem odtenku. Za popestritev stylinga sem za zgornji del izbrala top s tigrastim vzorcem. Gol vrat sem popestrila z verižico iz steklenih kamnov, prav tako sem okitila zapestje z zapestnico v zelenih odtenkih. Obula sem čevlje v črni barvi z visoko peto, prav tako je stylingu delala družbo črna elegantna torbica z zlatimi okraski. Nohti so žareli v živo rdečem odtenku, za katere je poskrbela Petra Gregorič iz studia Barok iz Ajdovščine. 






Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Nakit, styling & model - Sara Savnik
Foto- Samo Trebižan
Nohti - Petra Gregorič- Barok

3 komentarji:

  1. Lepe kot vedno
    zelena pa umirja, zato drzen top popestri kombinacijo
    všečkam
    lp :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa! Ti zelo paše taka frizurca! :)

    http://beautytipsbysandra.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši