sreda, 8. oktober 2014

Povabilo na poroko

Povabljena sem bila na poroko dobre prijateljice. Že, ko sem prejela vabilo sem vedela, da tja ne grem brez lastne kreacije in unikatnega nakita izpod mojih rok!





















Naj poudarim, da sem prvotno imela v mislih samo črno oblekico z rdečim satenastim suknjičem ter modro torbico in salonarje. A, glej ga zlomka, ravno na dan poroke se je vreme zelo poslabšalo in tudi temperature so krepko padle, skoraj čez noč. Ni mi preostalo drugega kot, da najdem alternativo in odločila sem se za bele elegantne hlače, ki pa sem jih takoj po obredu v gostišču slekla. Nikakor niso prišle v poštev črne hlače, ker so preveč očitna izbira. Kot nakit sem dodala še modro srebrno zapestnico in verižico ter moder prstan.



























Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Nakit, styling & model - Sara Savnik
Foto- osebni arhiv

Ni komentarjev:

Objavite komentar