ponedeljek, 6. oktober 2014

Svetloba v Provansi

Da takoj razjasnim, ne ta fotografija žal ni posneta v Franciji, lahko bi rekla, da je nasad te sivke 10 korakov stran od mojega doma-torej iz bližnje vasi, a ima prečudovito ime, Vila lavanda.


Kmalu sem se še sama skoraj prelevila v vilo dišeče sivke. 



Odeta v lastno kreacijo iz moje nove kolekcije SARA, preprosta pončo oblekca. Za ta styling sem namerno izbrala zelo bogato dolgo verižico in uhane, prav tako krasi mojo roko velik prepleten unikatni prstan v vijoličnem odtenku. Narava prepletena z dvema mojima najljubšima odtenkoma in ta pomirjujoč sproščujoč vonj… mmmm, ali tudi vi vohate sivko?


























Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Nakit, styling & model - Sara Savnik
Foto- Samo Trebižan
Nohti - Petra Gregorič- Barok

1 komentar:

  1. Krasne fotke
    sredi sivkinega polja
    škoda, ker se ne da preko teh povezav prenesti še vonja
    lep nov teden :)

    OdgovoriIzbriši