sreda, 1. oktober 2014

September pod žarometom

Drugi mesece našega delovanja je za nami. Tudi tokrat smo samo za vas pripravili modni pregled še poletnega meseca, septembra. Čeprav je zadnji mesec bil natrpan, kot že dolgo ne, nam je z odlično ekipo uspelo izpeljati vse, kar smo si zadali. Pred nami se odvija pomemben dogodek, kar pa naj za enkrat ostane še skrivnost.


Na 50. mednarodni vinski sejem. V sklopu sejma je na temo Vino, kulinarika in zvezde potekalo zabavno tekmovanje med znanimi Slovenci in Slovenkami.
Med enim izmed izzivov sem se pomerila tudi sama. Moja nasprotnika pa sta bila znana čevljarka in štajerski slavček.  Naša naloga je bila pripraviti sočno riževo solato z dodatki. Uganite kdo je zmagal v izzivu? Hehe, kuhar Jani je izbral mojo solato kot najbolje pripravljeno!

Kot vidite se v kuhinji dobro znajdem,  pa sem spet dokazala, da res nisem tipična missica ali manekenka, ki nič ne je!




Po castingu za Miss Universe 2 sestanka, casting za delo, pot Ajd-Lj in nazaj sledilo je še 3 ure risanja skic…in dneva še ni konec ustvarjanja pa tudi ne… ;)




Spet smo malo ustvarjali, malo slikali, malo delali….
Tokrat je poziral nakit. Na FB strani Modno-Oblikovanje-Sara-Savnik,  si lahko izberete svoj kos po zelo ugodnih cenah.





Spet je sledilo fotkanje, tokrat z ljubko družbo. Z mano sta pozirala mala sončka, Giulia in Gabriel. 
Ko si v enem dnevu vse : varuška, model, asistent, stilist, organizator, taxist, koordinator, zabavljač, pa še kaj bi se našlo, ampak bilo je zelo lepo in zeeeelllooooo zabavno.



Modna revija: Kraljice vrtnic v novi mestni preobleki, predstavitev treh novogoriških kraljic in novih modnih kolekcij v mestu.






Na sestanku z mojo desno roko, Nino. Dodeljevanje nalog, dela, tokrat za čvek ni bilo časa ;).





Izdelovanje nakita pozno v noč. Za vse moje posebne in unikatne kupce.
Nastala je lepa in bogata kolekcija novih unikatnih kosov.





Kot vidite se dobro znajdem tudi v vinogradu. Obiskala sem posestvo Ferjančič, ki izdeluje moje vino SARA. 




Po dolgih treh tednih sem se spet razvajala v Baroku pri super pridni in simpatični Petri. Kakšno barvo sva tokrat izbrali izveste kmalu. Če si tudi ti želiš lepe, urejene in negovane nohte, obiščite Barok!





Ne dolgčas nam pa res ni! Tudi prenove doma smo se lotili.





Včeraj sem se potepala po Kopru, obiskala sem prireditev Sladka Istra.


 Na stojnici Cukrček so prav lepo in sladko poskrbeli zame, naj vam izdam skrivnost, da imajo 
odlično čokolado tako, da ko se boste potepali po Ljubljani, jih le obiščite! Ne bo vam žal!!!
Moj styling včerajšnjega dne, pa je bila moja kreacija nove kolekcije in novi unikatni kosi nakita.



Kot še vedno aktivna prva Kraljica Vrtnic 2012 na otvoritvi Gusti di frontiera, v spremstvu z novogoriškim županom Matejem Arčon ter županom Stare Gorice Ettorijem Romolija. 




V  ponedeljek sem po 2 mesecih in pol spet migala na Fit Camp-u Ajdovščina, bilo je res super! Hvala Mitju za odlično vodenje.

Sama s svojo vadbo na FC nisem bila ravno zadovoljna, v drugem krogu sem že čutila kako mi hrbtne in vratne mišice zateguje in vaj kot so skleci, stabilizatorji in podobno sploh nisem mogla več izvajati pravilno. Danes kljub včerajšnji odlični regeneraciji čutim vse hrbtne in vratne mišice, ampak se zavedam, da bom s takšno vadbo in treningi veliko pripomogla moji telesni kondiciji, pa tudi rehabilitaciji in celjenju poškodbe! Tako da, če lahko JAZ, lahko tudi TI!!!


Danes sem se že zjutraj trmasto odpravila k našemu izviru, tam naredila en trening, da moj začetek dneva je bil fantastičen. 
Pri vadbi skupaj švicave z našo Nino. 


VŠEČKAJTE IN OBIŠČITE NAŠO ODPRTO SKUPINO. Za več info. nam pišite facebook-GOOD-4-U-Ajdovščina

Najslajša šminka na svetu! Malce sladkanja :) Odlično darilo za vse sladkosnede damice! Hvala, Cukrček


Mesec september se izteka, s tem pa prihaja nov mesec, poln obveznosti in novih nalog. Prelevili smo se v nov letni čas, ki nam prinaša nove modne smernice, nove barve, nove modne kombinacije. Sledite in spremljajte nas na jesenski modni poti. 


Dovolimo pa ti, da pokukaš na instagram Sare, Nine in Samota- ustvarjalcev Spotlight-a, in preveriš kaj vse se je dogajalo  pod žarometom. Prilagamo še linke, kje nam lahko sledite, na FB profilih, Instagramu  http://instagram.com/sarasavnik in Google +.


Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Slike- osebni arhiv- FB&Instagram Arhiv
Nohti : Petra Gregorič


2 komentarja:

  1. Kako pester in zanimiv pregled
    se pa dogaja
    in prav je tako
    samo + naprej
    lep oktober :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja Tamara za nami je pestro delaven mesec :) ampak se ne pritožujemo ;) Hvala enako

    OdgovoriIzbriši