torek, 1. avgust 2017

Top na plaži


Poletje in žgoče sonce vabi v svoje tople objeme. Brez česa ne odidem na plažo in mogoče še kak namig predno spakiraš kovček in se predaš užitkom.


Brez velike brisače si težko zamislim plažo verjamem, da ti prav tako. Sama rada posežem po »mojih« barvah ali potiskom delfinov jasno.


Brez sončne kreme prav tako ne bo šlo. Saj veš kako nevarno je sončenje brez sončne zaščite?! In upam, da »če se namažem me sonce ne bo prijelo« ne obstaja v tvojem besednem zakladu in da veš, da je to navadna bedarija! Poleg tega ti kvalitetna krema, sama prisegam na faktor 30 Herbal Aloa Herbalife, nahrani kožo, jo ne izsuši in ji da lep lesk.



Tudi brez velikih sončnih očal ne bo šlo. Na sliki moje najljubše elegantne črne Pradice.
Hja tudi brez kopalk ne gre. Ta kraljevsko modri model s snemljivimi naramnicami so res praktične in modne na plaži.


Za osvežitev mojega obraza poskrbi osvežilna vodic na pumpico z omamnim vonjem citrusov.
Namesto slamnikov in klobučkov letos prisegam na klasično kapo v ciklam oddtenku. Ali pa jo sunem fantu, če moja po slučajnem razpletu ostane doma.



Brez poletnih oblekic ne gre čeprav je črna prisegam na svojo Sara Savnik by Amemaia. In seveda voda! V moji najljubši plastenki izotonični napitek z okusom limone Hydrate Herbalife 24.




In ni plaže brez domačega sadja. Letos sem se res do sitega naužila domačega ribeza. Mmmmm...



In hvala iz srca vsem, ki berete, spremljate in sodelujete pri nastanku tega bloga. Čeprav misliš, da nimaš nikakršen vloge jo imaš in to zelo veliko. Danes Spotlight Sara praznuje 3 rojstni dan obstoja. In res iskrena hvala za tvoje besede, všečke, komentarje ne le tu ampak tudi na instagramufacebooku in vseh ostalih straneh na katerih me spremljaš. Hvala ti!   

 Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar