sobota, 12. avgust 2017

Ocene maskar

Eden najbolj nujnih in zaželenih lepotnih pripomočkov vsake prave dame. Tokrat bi vam rada predstavila moj potek nanašanja maskare ter nekaj zadnjih nakupov ter njihov ocene. No pa začnimo.

 Najprej trepalnice priviham s kleščami, ki so namenjene le tem na treh mestih- pri korenu, na sredini in na konicah. Vsakič, ko klešče stisnem jih pridržim  za 3 sekunde.


 Nanašati začnem na notranjem delu očesa tako se dotaknem tudi najbolj drobcenih trepalnic.
Če imate tanke in redke trepalnice nanje ne nanašajte preveč maskare. Nanesite jo le v dveh slojih od korena do konic.


CATRICE - VOLUME PLUS
Maskara v črnem tonu mi je takoj prirasla k srcu. Zelo lepo se nanaša in krtačka z gostimi ščetinami enostavno zajamejo vse trepalnice jih rahlo priviha in ne ustvarja pajkastega videza tudi po tretjem sloju. Volume plus učinka žal nisem opazila kot bi ga želela in kot ga sama maskara obljublja, ker ga ustvari zadovoljivo nikakor pa ne plus. Edina težava, ki sem jo opazila je, da maskara pušča sled na zgornji veki po daljšem dnevu nošenja ter kakšno črno pikico, ki vam bo padla na spodnjo veko.  Tudi zvečer boste porabili malce dlje časa, da boste popolnoma odstranili maskaro iz trepalnic.

Moja ocena 7/10

CATRICE - LASHES TO KILL

Maskara obljublja trepalnice ki ubijajo s pogledi. Ultra black formula in volumen, ki ga obljublja maskara mi je bil še bolj všeč kot pri prejšnji njeni predhodnici. Gosta ščetinasta krtačka omogoča natančno in hitro nanašanje a žal videza lashes to kill vseeno ni bilo kljub tretjemu sloju nanosa. A moram prav tako poudariti, da ne ustvarja pajkastega videza se pa pojavi kaka pikica ali dve na spodnji veki po daljšem nošenju.

Moja ocena 8/10

CATRICE - GLAMOUR DOLL VOLUME

Izjemen volumen za velike punčkaste oči v črni barvi. No volumna maskara ne doseže a zelo lepo podaljša in loči trepalnice, brez grudic, dolga stožčasta krtačka pa omogoča zelo hiter in natančen nanos. Minus pri tej maskari je odtis trepalnic konec dneva na zgornji veki in za odstranjevanje boš potrebovala 2 vatki - vsako oko svojo.

Moja ocena 8/10 

Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!



Sara


Ni komentarjev:

Objavite komentar