nedelja, 28. avgust 2016

Spotlight Sara Challenge




Sedim v hotelskem lobiju, ko premlevam kakšen modni izziv bi si zadala, ki bi ga še letošnje poletje opravila. Že pred dnevi se mi je porodila ideja o izzivu, ki vključuje le barvne kose oblačil. Čeprav sem ga nekoliko že opravila priznam in ne sploh ni bilo težko. Ideja se mi je porodila, saj na zadnjih nekaj dogodkih, ki sem jih imela na sebi nisem nosila ne bele, ne črne obleke ampak samo barve :D jasno v poletnih mesecih je to sila preprosto! Kaj ne? Tako sem se odločila, da vas bom redno obveščala v kakšnem trenutnem modnem izzivu se nahajam, seveda bom vse dokumentirala z fotografijami in videi tako, da mi le sledi na instgramu in snapchatu!





Naj ostanejo ideje izzivov Spotlight Sara Challenge še skrivnost bom pa zelo vesela tvojih  predlogov! Moda mora biti zabavna. Sproščena nota s katero plujemo skozi dan. Praktična, elegantna, unikatna, športna, prestižna ali iz razprodaj ni pomembno. Zelo pomembno pa je, da je naša. Da v vsakem kosu začutiš in vidiš sebe. 





Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Jewelry, styling & model - Sara Savnik
Foto - Luka Podgornik




Ni komentarjev:

Objavite komentar