ponedeljek, 1. avgust 2016

Kratek oddih



Trenutno uživam na kratkem oddihu na obali. Sproščeno vzdušje čeprav dežuje me dežne kaplje prav nič ne motijo ravno nasprotno zdi se mi kot, da bi pisala v ritmu dežnih kapelj. 
Zunaj na terasi uživam ob kozarcu ohlajene vodke z limonino travo, moja ljubezen spremlja nogometno tekmo in moji izdelki za voščilnice se sušijo. Vem, da marsikdo zavija z očmi ob misli na dež sploh na dopustu a mene dež zelo pomirja, ne moti me če dežuje tako imam vsaj več časa zase in za ustvarjanje. Obožujem tudi sprehodi v dežju pod modrim dežnikom... sama ali v dvoje. Ob poslušanju dežnih kapelj, ki vsaka v svojem taktu pade na tla se ujame na list ali streho terase.


Ozrem se proti valoviti njivi - valovom morja seveda. Prijetno pihlja, ko ravno zaključujem svoj dan, preverim še nekaj gradiva za blog, si uredim nohte in prižgem dišečo svečko z vonjem jagod.

 Pregledam še zelenico, če moram iz deževja še kaj odstraniti čez noč  in med sušenjem nohtov skiciram štiri kreacije, ki so se mi porodile v tistem trenutku. Odpravim se v spalnico  zvijem se njemu v objem do naslednjega jasnega jutra.




Hlačke - Frutasworld

 Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik
T`shirt - Sara Savnik by Amemaia


Ni komentarjev:

Objavite komentar