četrtek, 18. avgust 2016

#elegance

-     


   Ljudje smo si zelo, zelo različni. Vsak ima svoj pogled na življenje, dano situacijo, tematiko. In prav je tako. Ne predstavljam si, da bi vsem bile všeč enake stvari, oblačila, filmi, dogodki, knjige, glasba.... grozno bilo bi preprosto grozljivo. Živ dolgčas. A prav tako mi ni všeč, ko nekdo vztrajno in trdno vztraja pri svojem prepričanju, dejanju, ker ga sam počne. Ego tukaj nima prostora.


Obleko ste videli 100x. In ja še vedno mi je zelo, zelo pri srcu. Posebna lokacija s posebnim žarom in čarom dogodka me je prepričala, da je ponovno čas, da jo oblečem. Še vedno moja (naj)ljubša. Moja v vsej svoji kraljevi razkošnosti. Imate tudi vi v omari vsaj kak kos, ki vam je še posebno zelo zelo pri srcu? Se spomnite kdaj ste ga oblekle prvič? Kateri bo naslednji dogodek, ko bo sijala skupaj z vašo samozavestjo? 







Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara
Jewelry, styling & model - Sara Savnik






Ni komentarjev:

Objavite komentar