sreda, 28. junij 2017

Presenetiš me z mojo sladico




Presenetiš me z mojo sladico o kateri sem še malo prej potiho sanjala a ti je nisem izdala na glas. Le kako veš? Vzameva si čas zase, presenečava z majhnimi pozornostmi in vpijava najin vikend v polni meri. Zunaj je že tema, ko sedem za svoj kotiček, odprem mojo trenutno že zelo zdelano #bukvo« in pričnem s pisanjem. Kot vedno najprej na papir nato se prsti prepletajo in drsijo po tipkovnici. Vonj čokolade, ki ga oddaja indijanček, čaj z okusom kokosa in svečka. Ti v mojih mislih čeprav si le sobo stran. Rada preživljam dneve, ko sva daleč stran z mislimi ne v kilometrih. Mogoče vse to ker kmalu odhajaš – spet, jaz pa se oprijemam vsake sekunde s tabo! 

Da le mine hitro, mirno, do takrat pa odštevava vsak na svojem koncu. A kmalu spet skupaj.



 Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar