ponedeljek, 11. julij 2016

Ura je 6

·       

Ura je 6.22, ko se sredi tedna v flipflopkah, kratkih hlačah, veliko torbo in pomarančnim sokom odpravim na plažo. Sonce se še skriva se tu in tam opogumi kak sončni žarek. Morje je mirno, voda bistra in majhne rakovice bežijo pred mano. Velika majica mi zleze na eno ramo. Sama sem, popolnoma sama na celi celotni plaži. V zraku je vonj soli in tu in tam se zasliši klic galeba.


Poletna jutra so pravljična. Nežna svetloba, odsev diamanta pa če tudi je steklo. Da prav vse je drugače. Rada bi bila jutranji človek a če povem po resnici bi jutra najraje preživela v postelji dokler jaz tako hočem in odločim. No ali pa na terasi... mmm v miru s pogledom na morje, vonjem pokošene trave in borovcev. Na veliki zofi ali gugalniku bi me čakala ekstra hladna moja najljubša aloja mango in ob pitju energetskega čaja z limono bi pozdravila v nov dan. 
Ampak ko vstanem, ko se tudi sonce še ravno prebuja tudi to je lep prizor. Dan se podaljša in v stekleničko spominov se ulovi nov.  





 Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar