petek, 8. julij 2016

Tigre necklaces


Moja zlata mama vedno pravi vse se zgodi z razlogom! In če se vsaj malo ozrem nazaj je bilo letošnje leto res takšno. Ampak zakaj? Sem spremenila pogled na dane situacije? Da.
Se veselim novih priložnosti, ki mi jih reka življenja naplavlja? Da.

Zakaj se mi ne bi želje izpolnile jaz sem kreator svojega življenja, svojih želja, ciljev, čudežev ,idej in sanj... samo jaz. Ne do takšnega mišljenja nisem prišla kar čez noč. Za mano je nešteto preizkušenj situacij in nezgod. Sem si tega zaslužila? Ne.


A sem se borila kot prava vztrajna levinja, ki je povrhu še malček trmasta. Sem ne-jem sem želela dokazati, da lahko čeprav sem pri tem nosila velikansko breme a sem kljub mojim 52 kilogramom to zmogla. Na padce ne gledam več kot na poraze in najhujši obup ampak kot na novo priložnost, da odkrijem samo sebe.

Naj bolj srečen je človek, ki se je srečo naučil izluščite ne iz idealnih pogojev ampak iz okoliščin.

In velik hura za tale post. Danes je to 200 objava na blogu. Hvala vam.







Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Jewelry, styling & model - Sara Savnik


Ni komentarjev:

Objavite komentar