sreda, 13. julij 2016

Povprečnost pa kaj še



Povprečnost pa kaj še. Že samo iz vidika dejstev ne spadam med povprečnice. Sem unikatna in zakaj bi se v življenju trudila in strinjala kot moji vrstniki glede pogleda na življenje, glasbe, filmov, mišljenja. Le zakaj bi se? Najbolj hudo promovirani filmi me nikoli niso navdušili, enako velja za izvajalce, igralce ali celo modne trende. Težavo vidim v tem, ko ljudje mislijo, da je to vredno a čezmerno in neprestano primerjanje nas ne osrečuje. 

















Na primer lahko vzamemo slavno knjižno različico 50 odtenkov sive. Knjigo sem prebrala v dveh dneh, čeprav je na tržišču že od leta 2011 le dan kasneje pa je po spletu zaokrožil triler filma. Že sama knjiga mi ni bila tak waw kot so ljudje delali bum iz tega in prav tako sem imela občutek pri filmu, da ne bo top čeprav so nas bombardirajo s tem. A upala sem si trditi, da bo večina podlegla črednemu  nagonu in bo film "uspešnica" (a so se ušteli) kar spomnite se Titanika in Leonardo Dicaprio- ogledala sem si ga 10 let po premieri. Ali meni najhujši maniji popularnosti filma Avatar. Groza! Tu so še meni blazno ne modni trg prenasičenih Uggic in zapestnice Cruciani.


Priznam, da imam tudi sama eno, prijela sem jo kot darilo dveh zelo dobrih prijateljev  ampak jo resnično malo nosim. Enostavno se nažreš ponavljanja in vsiljenega mišljenja ljudi. Smo ljudje brez glave ovce ali znamo slediti sebi in se včasih odmakniti od povprečnosti vsaj v mišljenju?! 



 Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara
Jewelry, styling & model - Sara Savnik



Ni komentarjev:

Objavite komentar