nedelja, 10. september 2017

Poljubi me fuksija



Nova sezona in nova pravila. Seveda tudi novi trendi in ličila. Udarne ustnice, ki kličejo po pozornosti in poljubih. Trik, ki sem ga zadnjič slišala iz poslovnih vod pravi, da če želite, da vas v službi poslušajo se osredotočite, poudarite  in poživite ustnice z zelo intenzivno barvo.

Oči imam blago poudarjene s sencami, ki imajo metal sijaj in so v odtenkih brona in bakra. 
In tokrat je umetnica MAC-ovih ličil Nina prepričala in prelevila v popolno in modno make up kombinacijo. Poudarila je moje ličnice, dodala morski pridih in ne vem, res ne vem kako ji uspe, da me prepriča v tako intenzivne in žive barve šmink, ki moje ustnice še dodatno izpopolnijo. 










Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara


Jewelry, styling & model - Sara Savnik
Make up - Nina Hrobat

Damice, ki si za raznorazne priložnosti želite popoln videz, vam Nina nudi metode ličenja hollywoodskih zvezdnic.
Torej dobrodošle vse, ki želite izstopati in poudariti svojo lepoto!!

Nino najdeš na FB Queen of beauty by Nina in instagramu 
ninahrobat - klikni

šal - Fensy.si



Ni komentarjev:

Objavite komentar