ponedeljek, 18. september 2017

Navdih



Med pospravljanjem mojega kotička naletim na dnevno skicirko, katero sem morala z dnevnimi inspiracijami polniti vsak dan v času študija pri predmetu modna ilustracija. Vanj sem skicirala, lepila, pisala, čečkala... Ustvarjala en svoj magični svet. Inspiracije, misel dneva, moj nakit, vedno se je kaj našlo. In še danes je ta modno prepleten življenjski zvezek enak malim stvarem, ki mi rišejo nasmeh, odplavajo v zasanjanost in svet lepega. 


Danes ni nič kaj drugače. Idej in inspiracij nikoli ne zmanjka. Ideje se zabeležijo v zvezek, včasih so zabeležene kar v rokovnik in nato jih prepišem v moj zvezek. Pride preprosto dan, ko ideje vpijam, kot spužva ali suha zemlja dež nato pa me spreleti . "Sarčy kdaj? Kdaj boš to speljala??" A trenutno se res ne sekiram kdaj, kam, s kom ... Ko bo bo in to mi je najbolj pomembno, Srkaj ideje iz vsakodnevnega urnika, poglej v nebo, odmakni oči od telefonskega ekrana in v akcijo. Beri, piši, ustvarjaj, govori, riši in lepi. 













Včasih me navdihne le barvni odtenek ali arhitektura, ki me pozdravlja na ulici. Kuharski recept ali cvet vrtnice na vrtu, lepa misel, njegov poljub, nastali kos nakita, pogled visoko proti nebu ali po neskončno oddaljenem valovitem morskem polju. 









 Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar