petek, 14. oktober 2016

Na vrata trka jesen



Poletje se je poslovilo in na vrata moje omare trka jesen.  V njeno obrambo stoji jakna in plašč, ki bosta postala obvezna bojna oprema v večernih uricah. Prebudim se v mrzlo jutro, ker se mi ne, da še pozdraviti jutra za nekaj časa potegnem kovter čez glavo. Moj dragi  ropota ravno takrat, ko res ni potrebno a tokrat ima opravičilo saj me pred odhodom v službo preseneti z zajtrkom v postelji. 
Ko pričnem počasi funkcionirati odprem balkonsko okno,  prižgem prenosni računalnik saj me čaka ogromno pisanja in tipkanja popoldne še dva sestanka. A vseeno predno pade mrak je čas za skok v naravo. Za dušo ne zaradi športanja. Samo zame. Da se nadiham in zbistrim misli. Pa lep dan vam želim. 


Ampak no problem vse bo postorjeno kot vedno.  Obrnem še nekaj telefonskih klicev, pritisnem še zadnjo piko na tipkovnici in delo za naslednje tri dni je gotovo.  Pogledam na uro, ki sicer sporoča, da je čas kosila a med pripravo le tega operem še dva pralna stroja perila  očistim ogledalo v kopalnici in na hodniku  in kar je za moške znanstvena fantastika beri pospravljanje je za žensko opravek mimo grede. Brez kakšnega koli napora opravimo z levo roko.



Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara

Jewelry, styling & model - Sara Savnik

Foto - Luka Podgornik

Ni komentarjev:

Objavite komentar