ponedeljek, 5. oktober 2015

Evening time




 Večer ima svojo moč in to moč prav rada izkoristim in prebudim divo v sebi. Nekatere so za čipko in črno belo kombinacijo jaz pa sem za saten, prosojno tančico in swarovskimi kamni. Asimetrija je seveda še vedno moja zaveznica. Modna vijolična ob vsaki priložnosti pričara skrivnost in privlačnost.


Ker se vijolični barvi zares stežka uprem, sem se za tale dogodek ponovno odela vanjo. Da prav zares ima vijolična svojo magično, čarobno moč. Brez dvoma. Odločila sem se za ozek kroj, ki se v bokih razpre v sirena linijo, brez simetrije tudi tokrat ni šlo in pa seveda brez blišča.
Swarovskimi kamni so se izmenično lesketali na bokih in pasu. Na rokah bohotil opazni prstan, ki je seveda moje delo in pa srebrni delfinčki, ki so poplesovali okoli mojega vratu.








Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara
Nakit, dress & model - Sara Savnik
make up - Anja Kogoj
hear- Jasna Fajt

Ni komentarjev:

Objavite komentar