ponedeljek, 21. september 2015

Družina Afrodita

Dnevi so krajši, sončni žarkov je manj in temperature so nižje. Zdaj je čas za nego in obnovitev kože, poškodovane od sonca. Pri tem vam pomagajo losjoni in olja z bogatimi učinkovinami za izjemen anti-age učinek- ne glede na to ali so namenjeni za obraz, telo ali lase. Poleg tega je potrebno uporabljati predvsem mastne kreme, saj losjoni za telo in kreme za obraz s previsokim deležem vode kože pri nizkih temperaturah ne negujejo zadostno. Kar pa sama zelo hitro izkusim na svoji koži saj imam izredno suho kožo po telesu malo manj na obrazu. Tokrat predstavljam družino Afrodita in top 3 izdelke vredne nakupa.


Preizkusila sem Hydra active - Hydra Thermal v skoncentrirani obliki. Lahka in hitro vpojna tekstura obljublja, da ne maši por kar lahko potrdim tudi sama. Uporabna tako za samostojno nego mastne in mešane kože kot tudi podlaga kremi za suho do normalno kožo. Sama bi si želela, da bi bila še bolj vlažilna je pa popolnoma brez vonja in zelo hitro razmazljiva. Simpatična mala embalaža v prijetno modrih odtenkih mi je zelo ljuba tudi dozirnik s pumpico  je zelo priročen in enostaven. Sama sem jo po večerni negi uporabljala 3x tedensko skupaj z oljem, za celoten obraz sem nič kar škto uporabila dva potiska dozirnika, saj mi je eden bil znatno premalo.

Moja ocena 8/10


Še vedno smo pri družini Afrodita in iz nege obraza se selim na nego telesa. temu izdelku lahko rečem kar 2 v 1! Naravno masažno olje makadamija in sončnice ne vsebuje barvil, parafina in konzervansov. Odlična formula za potrebe občutljive suhe kože ter prav tako primerna za nosečnice saj obljubljajo zmanjšano možnost pojava strij. Visoka koncentracija oleinske, linolenske in palmitinske maščobne kisline ter bogastvo vitamina A in E.

Olje nežnega vonja sončnice me je res presenetilo in me navdušilo že drugič težava je le, da ojle po nanosu  ne diši saj imam sama zelo rada, da mi koža po nanosu olj ali losjona prijetno diši. Kožo po telesu resnično nahrani in navlaži a se zelo počasi vpija tako, da priporočam za večerno nego pred spanjem. rezultate najhitreje vidite na komolcih in kolenih, naslednje jutro, ko smuknete v krilo ali kratke hlače pa se vaša koža prijetno lesketa in oddaja zdrav videz kože.

Moja ocena 9/10


Tudi Kamilica extra sensitive se je že drugič znašla na moji kopalniški polički. Antistress serum za zelo občutljivo kožo iz naravnih sestavin v obliki suhega, nemastnega olja intenzivno krepi strukturo kože, jo pomiri in zmanjša občutljivost kože. Prav tako obljublja zmanjšanje rdečih žilic in pordelost na obrazu. Serum je priporočljivo uporabljati zjutraj in zvečer a sama sem ga vsak drugi večer po večernem umivanju obraza  in pred nanosom nočne kreme. Ker je serum v lični steklenički z dozirnikom na pumpico sem uporabila 2 potiska za celoten obraz. Všeč mi je, ker je olje brez  vsiljivega vonja, ne povzroča mozoljev in se čez noč odlično vpije a takoj po nanosu čutiš tisti mastni občutek kože, ki mi je bil nekoliko neprijeten.

Moja ocena 9/10





 Lep modni pozdrav & ne pozabite- Every day is a fashion day!

Sara
Nakit, styling & model - Sara Savnik















Ni komentarjev:

Objavite komentar